جشن های ازدواج دانشجویی در قلب شهر برگزار می شود

کد: 13951119233026015

https://goo.gl/th8neu

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برنامه های منطقه برای گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: قلب تهران به مناسبت گرامیداشت این ایام مبارک آذین بندی شده و سلسله برنامه های فرهنگی و هنری و جشن های گرامیداشت دهه مبارک فجر در سرای محلات و بوستان ها و میادین منطقه برگزار می شود.

جشن های ازدواج دانشجویی در قلب شهر برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مهرشاد الله ویردی گفت: فضا سازی سرای محلات در ایام مبارک دهه فجر و پخش سرود های انقلابی در سرای محلات، فضا سازی مدارس، برگزاری نمایشگاه عکس دهه فجر به صورت گذر عکس در بلوار کشاورز، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی مختلف، برگزاری نمایشگاه عکس و روزنامه دیواری در سطح محلات، پخش فیلم های مرتبط با این ایام در سرای محلات، تجلیل از شهدای سطح منطقه و اجرای برنامه های مرتبط در مساجد سطح منطقه از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای دهه مبارک فجر است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه6 با اشاره به برگزاری جشن های ازدواج دانشجویی در سه دانشگاه تهران، امیر کبیر و پیام نور گفت: با مشارکت واحد فرهنگی این دانشگاه ها مراسم ازدواج هزار زوج دانشجویی در دهه مبارک فجر صورت می گیرد.

وی همچنین با اشاره به به میزبانی منطقه برای برگزاری راهپیمایی  روز 22 بهمن گفت: همانند هرسال غرفه های فرهنگی، ورزشی در حد فاصل خیابان فلسطین تا خیابان وصال در ضلع شمالی خیابان انقلاب برپا می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه