کتاب نیم رخ محله های شهر تهران منتشر می شود

کد: 13951119233036015

https://goo.gl/gJEZou

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از انتشار کتاب نیم رخ اجتماعی و فرهنگی محله های شهر تهران خبر داد.

کتاب نیم رخ محله های شهر تهران منتشر می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رسول بابایی ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به پایان طرح نیم رخ محله های شهر تهران توسط این اداره کل و با همکاری "پژوهشگران محله" کتاب نیم رخ  اجتماعی و فرهنگی محله های شهر تهران تدوین و به زودی منتشر خواهد شد.

وی افزود: هدف از این طرح گسترده گردآوری و بروزرسانی مهم ترین اطلاعات موردنیاز مدیریت شهری در حوزه اجتماعی و فرهنگی در کلان شهر تهران در سطح محلات به همراه مختصات جغرافیایی و  با بهره گیری از نرم افزار اطلاعات مکانی  GIS بوده است که توسط پژوهشگران محله ای که توسط اداره کل مطالعات برای اجرای این طرح آموزش دیده و دستورالعمل های لازم برای آنها تدوین شده بود، انجام شد.

به گفته بابایی، این کتاب ضمن بررسی جغرافیایی محله، پیشینه شناسی محله برای نشان دادن رویدادها و تحولات آن، بررسی هویت اجتماعی از منظر هویت محله ای، ترکیب قومی و تحولات جمعیتی محله ها به بررسی گروه ها و سازمان های دولتی و غیردولتی اثرگذار بر شاخص های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به عنوان تسهیل کننده نگاه محله محوری در مدیریت شهری نیز می پردازد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | نشریات و کتاب