با طرح جهاد مهربانی آغاز شد

نهضت خدمت رسانی به محرومان در دستورکار قرار دارد

کد: 13951116231456015

https://goo.gl/lY93g0

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 5 از اجرای طرح جهاد مهربانی با هدف محرومیت زدایی با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خبر داد.

نهضت خدمت رسانی به محرومان در دستورکار قرار دارد

به گزارش اخبار رسمی روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، جلسه کمیته ستادی طرح جهاد مهربانی با هدف محرومیت زدایی با حضور شهردار منطقه، معاونین امور اجتماعی و فرهنگی، اقتصاد شهری، امور خدمات شهری، شهرداران نواحی و نمایندگان قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در سالن کنفرانس دفتر شهردار تشکیل شد.

در این نشست، محسن اسدی شهردار منطقه پنج با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه" کارها وقتی به دست خود مردم بیافتد سهل و آسان خواهد شد"، تصریح کرد: یکی از بالاترین توفیقاتی که خداوند متعال به ما داده است این است که بتوانیم در این گونه برنامه ها حضور فعال داشته باشیم و با نذر فرهنگی در جهت کمک به نیازمندان و حل آسیب های اجتماعی شهرمان تلاش کنیم.

شهردار منطقه پنج سپس در خصوص نحوه اجرای طرح جهاد مهربانی افزود: این طرح زمینه های خدمت رسانی و کمک به اشکال مختلف را فراهم می کند و انشاالله با حضور فعال همکاران می توانیم شاهد تحولی شگرف در سطح منطقه باشیم و لذا با توجه به استعداد این منطقه مطمئن هستم با مسجل نمودن خدمات اجتماعی که مردم بتوانند آنرا لمس و حس کنند جامعه ایی شادمان تر را شاهد خواهیم بود.

اسدی ضمن ترویج فرهنگ خدمت رسانی و مشارکت آحاد مردم، گفت: وقتی شهروندان در این اقدام ارزشمند درگیر شوند مایل هستند که با نذورات خود یاریگر این نهضت خدمت رسانی باشند و دل کندن از این امر خطیر بسیار سخت می شود و درخواست من از کمیته ستادی طرح جهاد مهربانی این است که منطقه پنج جزء مناطق پیشرو باشد.

اسماعیل عربلو معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 شهرداری تهران نیز ضمن تشریح این طرح در چند مرحله اظهار کرد: اهداف اجرای طرح مذکور شناسایی افراد همیار جهت خدمات رسانی و خانواده های نیازمند، کاهش فقر و بالا بردن فرهنگ خدمت رسانی با هدف ارائه خدمات اجتماعی به خانواده های نیازمند و بکارگیری ظرفیت های متخصصین و خیرین به منظور راه های مقابله با آسیب های اجتماعی است.

به گفته عربلو، علاقمندان به مشارکت در طرح جهاد مهربانی می توانند با حضور در سراهای محلات، فرهنگسراها، کتابخانه ها و خانه های فرهنگ و یا سایت jahadiam.ir جهت دریافت فرم و اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه