اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789796027

معرفی ابزار BPMS یا گردش کار شرکت گوگل

کارتابل کاری خود را اینترنتی ببینید

کد: 1395052789796027

http://goo.gl/cUxBV8

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت گوگل از محصول گردش کار یا BPMS خود رونمایی کرده است به این صورت که پس از ساخت فرایند در بستر اینترنت، کاربران در جی میل خود به اجرای فرایند پرداخته و کارتابل جریان کار خود را مشاهده می کند.

BPMS یا گردش کار شرکت گوگل

به گزارش روابط عمومی فرایند گستران به نقل از  وب سایت http://bpmtraining.net/ شرکت گوگل از محصول گردش کار یا  BPMS خود رونمایی کرده است. 

کلیات کار به این صورت است که پس از ساخت فرایند موردنظر در بستر اینترنت که در این مطالب به ذکر مراحل آن بطور اجمالی می پردازیم، کاربران در جی میل خود قادر خواهند بود به اجرای فرایند پرداخته و کارتابل جریان کار خود را مشاهده کنند.  

هزینه استفاده از این سیستم چندان بالا نبوده و هر کاربر و حتی بصورت سالیانه قابل اجرا کردن است.

در این سایت می توانید نحوه استفاده از این سرویس و ساخت و کاربری فرایند را مشاهده کنید. 

با ورود ابزارهای BPMS ارایه شده توسط شرکت های بزرگی از قبیل گوگل روند جدیدی در بازار BPMS ها در جهان در حال آغاز شدن است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرایندگستران

انتخاب، نصب، پیاده سازی و اجرای فرایندها در بستر BPMS مسیری است که برای بسیار افراد و سازمان ها تازگی دارد. طی کردن این مسیر پر پیچ و خم با آزمون و خطا نیز راه حل منطقی نخواهد بود. اجرای پروژه های BPMS پس از انتخاب و نصب ابزار مناسب با نیازمندی شما حتی با قیمت بسیار پایین که تا حدودی ریسک اینگونه پروژه ها را کاهش میدهد، همواره با مخاطراتی مواجه خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]