اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052890456027

معرفی 10 BPMS متن باز برتر دنیا

کد: 1395052890456027

http://goo.gl/mDUX2k

، تهران , (اخبار رسمی): با ظهور سیستم های متن باز در حوزه های مختلف، حوزه BPMS نیز از این قاعده مسثتنی نبوده و طی سال های اخیر ابزارهای متنوع BPMS متن باز در سطح دنیا ظهور پیدا کرده اند.

معرفی 10 BPMS متن باز برتر دنیا

به گزارش فرایندگستران دیگر تقریباً در تمام حوزه ها نرم افزارهای متن باز بسیار قوی وجود دارند که بعضاً از تمامی رقبای غیر متن باز یا اصطلاحاً مالکانه یا تجاری خود نیز بهترند به عنوان نمونه میتوان به پروژه های نرم افزاری همچون Apache ، VLC ، PHP ، Android یا Joomla اشاره نمود.

اغلب نرم افزارهای متن باز دارای جامعه (Community) گسترده ای هستند که در قالب مستندسازی، Forum ها، لیستهای پستی و روشهای دیگر به ارائه خدمات مناسب و رایگان پشتیبانی میپردازند که منجر به صرفه جویی در هزینه های پشیبانی خواهد شد.

اینها تنها دو دلیل برای حرکت به سمت نرم افزارهای متن باز هستند که در عین حال دلایل متعدد دیگری وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی سایت http://bpmtraining.net/ در حوزه BPMS نیز محصولات خوبی بصورت متن باز در سطح دنیا وجود دارند که برترین های آنها عبارتند از:

ProcessMaker

Bonita

Camunda

Intalio

JBPM

Activiti

Talend

JSonic

Orchestra

JBoss  

جهت مشاهده مشخصات هر یک از سیستم های معرفی شده متوانید از طریق این وب سایت اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرایندگستران

انتخاب، نصب، پیاده سازی و اجرای فرایندها در بستر BPMS مسیری است که برای بسیار افراد و سازمان ها تازگی دارد. طی کردن این مسیر پر پیچ و خم با آزمون و خطا نیز راه حل منطقی نخواهد بود. اجرای پروژه های BPMS پس از انتخاب و نصب ابزار مناسب با نیازمندی شما حتی با قیمت بسیار پایین که تا حدودی ریسک اینگونه پروژه ها را کاهش میدهد، همواره با مخاطراتی مواجه خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش