اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119426027

راهی برای کاهش هزینه پروژه ها

چرا BPMS متن باز بهترین گزینه است

کد: 13950620119426027

http://goo.gl/SNegpD

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به اینکه گزینه های بکارگیری سیستم های BPMS یا مدیریت فرایند کسب و کار در کشور ما چندان بالا نبوده سیستم های متن باز در حال حاضر بهترین گزینه در این زمینه هستند.

چرا BPMS متن باز بهترین گزینه است؟

به گزارش فرایند گستران به نقل از سایت bpmtraining.net  اصولاً احتمال شکست در هر پروژه ای خصوصاً در حوزه فناوری اطلاعات بالاست. شکست جایی خود را نمود بیشتری می دهد که بابت پروژه هزینه های بالایی اتفاق بیفتد. در صورت انتخاب یک راه حل بسیار کم هزینه مثل یک سیستم متن باز در حوزه BPMS نسبت به راه حل های تجاری قاعدتا ریسک کمتری متوجه خریدارن خواهد بود.

بالا نبودن بلوغ فرایندها در سازمان های ایرانی ریسک این پروژه ها را افزایش داده است. متن بازها این حسن را دارند که سازمان ها بتوانند چنین کارهایی را پایلوت کنند و بی جهت میلیاردها تومن هزینه ابزاری نکنند که توان استفاده از آن را ندارند و پس از کار با سیستم های متن باز بسیار ارزان قیمت و بعضاً رایگان، به بلوغ کافی رسیده و در نهایت چنانچه سیستم های متن باز پاسخگوی تمام نیاز آنها نبود سپس سیستم های تجاری با قیمت بالا خریداری کنند.

از اینجا می توانید لیست 10 BPMS متن باز برتر دنیا به همراه مشخصات آنها را مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرایندگستران

انتخاب، نصب، پیاده سازی و اجرای فرایندها در بستر BPMS مسیری است که برای بسیار افراد و سازمان ها تازگی دارد. طی کردن این مسیر پر پیچ و خم با آزمون و خطا نیز راه حل منطقی نخواهد بود. اجرای پروژه های BPMS پس از انتخاب و نصب ابزار مناسب با نیازمندی شما حتی با قیمت بسیار پایین که تا حدودی ریسک اینگونه پروژه ها را کاهش میدهد، همواره با مخاطراتی مواجه خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش