اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053092116027

با الکترونیکی کردن فرایندها

سودآوری سازمان خود را افزایش دهیم

کد: 1395053092116027

http://goo.gl/HIbmPb

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از روش های بسیار موثر جهت انجام سریعتر فعالیت ها مکانیزه یا الکترونیکی کردن آنهاست به گونه ای که از بسیاری اتلاف ها از قبیل تاخیر، زمان پاسخگویی طولانی، جابجایی و انتقال جلوگیری خواهد شد.

چطور با BPMS سودآوری سازمان خود را افزایش دهیم؟

به گزارش روابط عمومی فرایند گستران به نقل از سایت http://bpmtraining.net یکی از مشکلات سازمان ها و شرکت های ایرانی، قیمت تمام شده بالای محصولات و خدمات آنها است به گونه ای که این قیمت بالا را بعضاً به گردن مشتریان و خریدارن خود انداخته و مردم محصول با کیفیت نه چندان مطلوب و قیمت بالا دریافت می کنند که سبب نارضایتی آنها خواهد شد.

اگر سازمانی بتواند بهای تمام شده خدمات ومحصولاتش را کاهش دهد، باالطبع سودآوری بالاتری هم خواهد داشت.

در آینده ای نه چندان دور اگر شرکت ها و سازمانی ایرانی نتوانند قیمت تمام شده محصولات و خدماتشان را کاهش دهند، به تدریج از گردونه رقابت خارج خواهند شد.

یکی از علل اصلی بالا بودن قیمت تمام شده محصولات، کند و زمانبر بودن فعالیت ها و فرایندهای سازمان است.

یکی از روش های بسیار موثر جهت انجام سریعتر فعالیت ­ها و فرایندها در هر سازمانی، مکانیزه ،الکترونیکی یا سیستمی کردن فرایندها و گردش کارهاست به گونه ای که به دلیل مکانیزه شدن فرایندها از بسیاری کندی ها و اتلاف ها از قبیل تاخیر، طولانی شدن زمان پاسخگویی، جابجایی و انتقال و… از بین خواهد رفت.

به منظور آشنایی بیشتر با مباحث BPMS می توانید از اینجا آموزش های رایگان در این حوزه دریافت کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرایندگستران

انتخاب، نصب، پیاده سازی و اجرای فرایندها در بستر BPMS مسیری است که برای بسیار افراد و سازمان ها تازگی دارد. طی کردن این مسیر پر پیچ و خم با آزمون و خطا نیز راه حل منطقی نخواهد بود. اجرای پروژه های BPMS پس از انتخاب و نصب ابزار مناسب با نیازمندی شما حتی با قیمت بسیار پایین که تا حدودی ریسک اینگونه پروژه ها را کاهش میدهد، همواره با مخاطراتی مواجه خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش