اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104636027

مدیریت فرایند کسب و کار برای کاهش هزینه ها

BPMS چه کاری برای کسب و کار ها می کند

کد: 13950608104636027

http://goo.gl/qVU1iu

، تهران , (اخبار رسمی): به صورت خلاصه هدف اصلی از ارائه بسته های نرم افزار BPMS غلبه برجابه جایی های نیروی انسانی، کاهش هزینه ها و زمان آموزش نیروی انسانی، کاهش هزینه ها و زمان تولید، توسعه وتغییر نرم افزار های سازمانی بود.

چرا BPMS

به گزارش فرایند گستران به نقل از سایت bpmtraining.net خاستگاه BPMS  یا همان مدیریت فرایند کسب و کار را باید دردو دهه گذشته صنعت فناوری اطلاعات ایالت متحده امریکا جست وجو کرد.

سازمان های بزرگی مانند وال مارت، ای بی، مایکروسافت، اپل، آمازون، …. را تصور کنید که سالانه میلیاردها دلار درآمد دارند. درکنار درآمد بسیار بالای این سازمانها هزینه های آنها نیز سرسام آوراست. بطوریکه وقتی در لیست­های معتبری همچون فوربز به اطلاعات مالی شرکت های فوق نگاه می کنید سود خالص اکثر آنها کمتراز ده درصد است.

بخش قابل توجهی از اقتصاد امریکا را شرکت های غیر تولیدی وخدماتی تشکیل داده اند.. همانطور که می دانید بخش عمده هزینه در شرکت های غیر تولیدی وخدماتی مربوط به حقوق ودستمزد کارکنان است.

هر امریکایی به صورت نرمال 15،000دلار دستمزد ماهانه دارد، حال یک شهروند آسیایی با شرایط وتحصیلات مشابه با دستمزدی معادل  2،500تا3،000 دلار نیز حاضر است همان کار را انجام دهد. پس اگر یک محاسبه ساده انجام دهیم قطعا به این نتیجه می رسیم که استخدام نیروهای غیر امریکایی به صرفه تر است.

حال خود را یک کارفرمای امریکایی درنظر بگیرید که کارکنانتان گرچه دستمزد اندکی دریافت می کنند اما جابه جایی ها فوق العاده بالاست، از لحاظ زبان ضعیف هستند وقوانین را به خوبی نمی شناسند وبه هر دلیل ممکن است ترکیب وترتیب نیروها به سرعت عوض شود؛ دراین صورت چگونه باید فرایندهای کسب وکار را مدیریت کرد تا با مشکل مواجه نشد؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرایندگستران

انتخاب، نصب، پیاده سازی و اجرای فرایندها در بستر BPMS مسیری است که برای بسیار افراد و سازمان ها تازگی دارد. طی کردن این مسیر پر پیچ و خم با آزمون و خطا نیز راه حل منطقی نخواهد بود. اجرای پروژه های BPMS پس از انتخاب و نصب ابزار مناسب با نیازمندی شما حتی با قیمت بسیار پایین که تا حدودی ریسک اینگونه پروژه ها را کاهش میدهد، همواره با مخاطراتی مواجه خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش