اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053194156027

مدیریت فرایند کسب و کار یک مزیت رقابتی است

بکارگیری BPM در اپراتورهای مخابراتی

کد: 1395053194156027

http://goo.gl/2asbPh

، تهران , (اخبار رسمی): اپراتورهای مخابراتی با چالش‌های بزرگی از جنبه تغییر انتظارات مشتریان و تهدیدات از جانب رقبای OTT مواجهند. بکارگیری موثر مدیریت فرایند کسب و کار (BPM) می‌تواند منجر به بهبود عملکرد آنها شود.

بکارگیری BPM در اپراتورهای مخابراتی

به گزارش فرایند گستران به نقل از  وب سایت bpmtraining.net  بسیاری از پژوهش‌ها در این صنعت به مجموعه‌ای مشترکی از چالش‌های پیشرو نظیر مدیریت تجارب مشتری، کاهش هزینه و طراحی مجدد مدل کسب و کار اشاره کرده است. اما هنوز نقش کلیدی مدیریت فرایند کسب و کار در رفع این چالش‌ها بطور کامل توسط اپراتورهای مخابراتی درک نشده است.

ایجاد ارزش از طریق   BPM

بهبود تجربه مشتری، کاهش هزینه‌های عملیاتی، طراحی مجدد سازمان شامل مدل‌های کسب و کار جدید همگی یک نیاز مشترک داشته و آن هم همکاری بر اساس فرایند است. آنچه که برای سازمان مورد نیاز است، فرایندی با محوریت مشتری است. در این دیدگاه جریان کاری که از میان مرزهای بخش‌های مختلف سازمان عبور کرده و برای مشتریان و ذینفعان ایجاد ارزش می‌کند، مورد توجه می‌باشد.

برخی از مزایای bmm  برای اپراتورها عبارتند از:

·   فرایندهای تدارکاتی سریع‌تر و خودکار

·  ادغام و یکپارچه‌سازی ارزان‌تر سیستم‌های مختلف

·  انطباق بیشتر به شرکت‌های مخابراتی اجازه می‌دهد تا فرایندهای دستی را خودکار سازد

·   رضایت مشتریان

برای مطالعه کامل این مطلب می توانید به این صفحه مراجعه گنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرایندگستران

انتخاب، نصب، پیاده سازی و اجرای فرایندها در بستر BPMS مسیری است که برای بسیار افراد و سازمان ها تازگی دارد. طی کردن این مسیر پر پیچ و خم با آزمون و خطا نیز راه حل منطقی نخواهد بود. اجرای پروژه های BPMS پس از انتخاب و نصب ابزار مناسب با نیازمندی شما حتی با قیمت بسیار پایین که تا حدودی ریسک اینگونه پروژه ها را کاهش میدهد، همواره با مخاطراتی مواجه خواهد بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش