اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990875607

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت:

هدف و استراتژی ما ارائه خدمات خوب وشفاف است

کد: 1395052990875607

http://goo.gl/qDJOoW

، تهران , (اخبار رسمی): هدف و استراتژی اصلی ما ارائه خدمات خوب وشفاف است و با طراحی خوب می توان خدمت خوب ارایه دادو با خدمت خوب ،خوش نامی امکان پذیر می شود.

هدف و استراتژی ما ارائه خدمات خوب وشفاف است

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت ،محمد جوادآذری جهرمی معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در هشتمین گردهمایی مدیران شرکت ارتباطات زیر ساخت با عنوان " تبیین سیاست ها و هماهنگی برنامه ها که با حضوراعضای هیات مدیره ، معاونین مدیرکل و مدیران کل ستادی و استانی در شیراز برگزار شد با اعلام این مطلب افزود:باید به نحوی ارایه خدمت کنیم تا قیمت تمام شده برای مصرف کننده نهایی پایین بیاید.

وی با اشاره به این نکته که  طراحی در شبکه زیرساخت باید یکپارچه و هدفمند باشد وگرنه منابع به هدر می رود افزود: با توجه به اینکه ایجاد و نگهداری  شبکه زیرساخت   بسیار پر هزینه است، شرکت ارتباطات زیرساخت می تواند با واگذاری و نگهداری آن به بخش خصوصی علاوه بر ایجاد فرصت برای بخش خصوصی  ،امکان  ارایه خدمات ارزان به جامعه را فراهم کند.

آذری جهرمی تصریح کرد: طراحی مناسب و مدیریت منابع و هزینه ها برای شرکت ارتباطات زیرساخت ضروری  است و لازمه طراحی و نگهداری خوب، داشتن استراتژی مناسب است.

وی در ادامه تاکید کرد : برای  نیل به موفقیت لازم است که ،هیأت مدیره و مدیریت ارشد  ، استراتژی خوبی تدوین کنند،مدیران میانه و پایه، استراتژی را به خوبی منتقل کنند و کارکنان هم این  استراتژی را به خوبی پیاده سازی کنند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت  تاکید کرد: باید به نحوی ارایه خدمت کنیم که قیمت تمام شده برای مصرف کننده نهایی پایین بیاید چرا که  اگر در این زمینه سوء مدیریت داشته باشیم و فشاری در خصوص هزینه های ارتباطی به مردم وارد شود، مسئول هستیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  با تاکید بر اصل  کیفیت و قیمت خوب  خدمات گفت:  ما اگر انصاف را رعایت کنیم و سرویس خوب بدهیم قطعاً درآمد ما بیشتر خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت رسیدگی به امور کارکنان تاکید کرد: ایده آل ما این است که شرکت ارتباطات زیرساخت در همه زمینه های مدیریتی، رفاهی، پرداختی و ... در کل کشور برترین و بهترین باشد .

در این گردهمایی فرهاد معارفی عضو هیأت مدیره شرکت طی سخنانی با تبیین مسائل مالی و حقوقی شرکت در مورد اختیارات مدیران کل استانها توضیحاتی را ارائه داد .

 در ادامه همایش دکتربهزاد اکبری عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت : استفاده از فناوری های جدید از جمله  شبکه های نرم افزاری  به کاهش هزینه ها کمک می کند و علاوه بر این  شرکت را توانمند و چابک می سازد.

 اسماعیل رادکانی معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت نیز در این گردهمایی با اشاره  به  لزوم توجه استانها به سامانه پایش شبکه بر  لزوم تسریع در ارجاع صورت وضعیت قراردادهای استانی و ارایه سرویس اینترنت در محدوده های چهارگانه کشوری تاکید کرد.

مجید خباز معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت ارتباطات زیرساخت گزارشی از  پیاده سازی مدیریت دانش،تمرکز زدایی،  وضعیت پیمانکاران و شرکت های طرف قرارداد در استانها ، جایزه ملی کیفیت ، ممیزی ایزو و بهداشت ایمنی در شرکت ارتباطات زیرساخت ارایه  داد.

 نظرپور مدیرکل ارتباطات زیرساخت شهرستانهای استان تهران و امور هماهنگی استانها  و مهندس شمس الدینی مدیر کل ارتباطات  زیرساخت استان فارس در ابتدای این گردهمایی ، گزارشی از عملکرد و فعالیت های ادارات کل و استان فارس ارائه دادند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ارتباطات زیر ساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها متولی شبکه های مادر مخابراتی (شبکه ارتباطات زیرساخت)کشور و نیز کارگزار سیاست های حاکمیتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش ارتباطات ، با بهره مندی از سرمایه های انسانی و فنی و با توجه به جغرافیای سیاسی بی نظیر ایران در افق 1404 ، شرکتی خواهد بود :«پیشران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور ، اول در منطقه (هاب منطقه )،تأثیرگذار در توزیع ظرفیت های ارتباطی جهان ». دست یافته به جایگاه برتر ترانزیت ارتباطات در سطح منطقه (قطب ارتباطی )، پیشران توسعه (کمی و کیفی )*بخش ارتباطات وفناوری اطلاعات کشور متکی بر فناوری های نوین امن و دارای جایگاه برتر منطقه، پیشرو در معرفی و ارائه سرویس های نوین ارتباطی در داخل کشور،مشتری مدار و پاسخگویی درخواست مشتریان در کوتاه ترین زمان ، با کمترین هزینه و متناسب با سطح خدمات درخواستی،مؤثر و نقش آفرین در مجامع و اتحادیه های بین المللی و دارای تعامل سازنده با بازار جهانی را می توان مهمترین ویژگیهای شرکت در افق چشم انداز این شرکت دیده شده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]