اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091355735

ایجاد سه رشته جدید در دانشگاه رازی

کد: 1395053091355735

http://goo.gl/UzYzAB

، تهران , (اخبار رسمی): معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موافقت قطعی خود را با ایجاد چند رشته جدید در دانشگاه رازی اعلام کرد.

ایجاد سه رشته جدید در دانشگاه رازی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری ،مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام این خبر گفت :قرار است در پی این موافقت سه رشته جدید  تحصیلی جدید در دانشگاه رازی کرمانشاه تدریس خواهد شد.

بنا به اعلام  معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ،این رشته های جدید شامل "مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی"، "علوم کامپیوتر"، "پژوهشگری اجتماعی" و "مترجمی زبان عربی" در مقطع کارشناسی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

لازم است در هر زمان تحلیل دقیق و صحیحى از وضعیت و جایگاه تاریخى آموزش عالى داشته باشیم. این علم و آگاهى به دلیل اینکه براى تعیین نحوه و خط مشى حرکت آتى این بخش ضرورى است، موجب وحدت نظر و تحلیل همگان با دست‏اندرکاران آموزش عالى کشور مى‏شود. ما براى سهولت، تاریخ آموزش عالى ایران را به سه دوره باستانى، میانى و اخیر یا معاصر تقسیم نموده‏ایم. بر مبناى اطلاعات در دست، در زمان داریوش، مدرسه پزشکى «سائیسم» جهت تربیت طبیب با کتابخانه‏اى معتبر دایر بوده است. مجمع علمى همدان نیز در آن زمان با 100 نفر عالم و دانشمند به فعالیت مشغول بوده است. علاوه بر اینها از فرهنگستان اردشیر نیز در شهر سارد ذکر به میان آمده است. مدارس دوره ساسانى مثل ریواردشیر به انتقال معارف آن عصر و تربیت دانشمند مشغول بوده‏اند. شاخص‏ترین سابقه آموزشى موجود و در دسترس در دوران باستانى را مى‏توان تشکیل و تأسیس مدرسه «جندى شاپور» در شرق محل فعلى شوش توصیف نمود. این مدرسه که 500 سال عمر کرده، پایدارترین مدرسه عالى در تاریخ ایران بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی