در شهریور ماه برگزار می شود

یک همایش و فرصت های بزرگ بازار روسیه

کد: 1395053091545285

http://goo.gl/sjtcym

، تهران , (اخبار رسمی): همایش بزرگ توسعه پایدار در بازار روسیه با هدف توسعه صادرات غیر نفتی، نهم شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تی پی کو

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت هلدینگ دارویی تامین(تی پی کو) مرکز همایش های صدا و سیما روز سه شنبه نهم شهریور ماه 1395 میزبان قریب به پانصد تن از مدیران شاخص بزرگترین واحدهای تجاری و تنی چند از مقامات کشوری است که در آن فرصت های کلان توسعه پایدار در زمینه فرآورده ها و محصولات غیر نفتی بررسی خواهد شد.

بر اساس این گزارش،دکتر محمدرضا شانه ساز مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (TPICO) نیز به عنوان بزرگترین هلدینگ دارویی کشور در این مراسم حضور یافته و از سخنرانان همایش است.

"قابل ذکر است که تحلیل فعالیت ها و رویکردهای بخش خصوصی تاکنون"، "پیش نیازهای ضروری برای ورود به بازار روسیه"، "تولید و بازاریابی صادرات محور"، "اعتبارسنجی شرکت های روسی"، "آشنایی با ویژگی های جمعیت شناختی و رفتار مصرف کنندگان روس"، "قوانین و مقررات حقوقی، تبادلات بانکی، گمرکی و مالیاتی روسیه"، "آشنایی با شیوه های متناسب و شرکت های بزرگ حمل و نقل در مسیر دو کشور"، و همچنین "شناسایی استانداردهای کالایی و خدمات در روسیه" از عمده ترین محورهای "همایش بزرگ توسعه پایدار در بازار روسیه" خواهد بود.

همچنین بخشی دیگر از همایش نیز به معرفی و اعلام نیاز کالاها و خدمات در روسیه اختصاص یافته است که خدمات درمانی و دارویی و مشتقات آن، به عنوان حوزه جدید کالا و خدمات در روسیه، بررسی می شود.

شایان ذکرست که ارائه آماری از توان و تناسب تامین و مصرف کالا، و آشنایی با واقعیت های پنهان بازار روسیه، از محورهای مرتبط این همایش خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ دارویی تأمین / گروه دارویی تأمین / هلدینگ دارویی شستا / تیپیکو / TPICO

شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین (TPICO) در سال 1382 در راستای مدیریت استراتژیک شرکت های دارویی متعلق به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) که سابقه برخی از آنها به بیش از نیم قرن می رسد تأسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]