از سوی مدیران تی پی کو

توزیع پاداش 5/5 میلیاردی تکذیب شد

کد: 1395053091655285

http://goo.gl/yzecJt

، تهران , (اخبار رسمی): توزیع پاداش 5/5 میلیاردی بین مدیران دارویی شستا خبری خلاف واقع بوده و از سوی مدیران هلدینگ دارویی تامین (تی پی کو) تکذیب شد.

تکذیبیه

به گزارش روابط عمومی شرکت دارویی تامین (تی پی کو)، سه هفته پیش و در فضای هیجانی اعلام ارقام فیش های حقوقی، و در یکی از سایت های خبری، مطلبی خلاف واقع و محرک با عنوان "توزیع پاداش 5/5 میلیاردی بین مدیران دارویی شستا" انتشار یافت؛ که شایسته بود همان زمان پاسخی به آن داد و در دفاع از تهمت و جفای روا شده به مدیران خدوم شرکت های تابعه، و از حقیقتی که در فضای ناصواب گم شد، دفاعی کرد.

1- مبالغ سود پرداخت شده در سال­های 92 و 93 به اشخاص حقیقی عضو هیأت مدیره 12 شرکت تابعه (جمعاً شصت عضو)، حدود 2.7 میلیارد تومان بوده که به طور متوسط به هر یک از اشخاص حقیقی عضو هیأت مدیره شرکت های تابعه، در یک سال 22/5 میلیون تومان و ماهانه کمتر از 1/9 میلیون تومان پرداخت شده است.

2- به رغم وجود ماده 241 قانون تجارت، که اختیار تصویب و پرداخت سود تقسیم شدۀ نقدی حدود 73 میلیارد تومان را به مجمع اعطا کرده است.

3- قابل ذکرست که پاداش مصوب در مجامع عمومی عادی سالیانه شرکت­ های تابعه (12 واحد)  برای پرداخت در وجه اشخاص حقوقی و حقیقی عضو هیأت مدیره واحدهای تابعه، حسب موافقت قاطبه سهامداران حقیقی و حقوقی در مجامع عمومی طی سنوات مورد اشاره در اختیار هلدینگ دارویی تأمین قرار گرفته است.

به امید روزی که پایبندی به آموزه های دینی و وجدانی، بزرگترین ضامن تحقق اخلاق حرفه ای در همه شئون اجتماعی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ دارویی تأمین / گروه دارویی تأمین / هلدینگ دارویی شستا / تیپیکو / TPICO

شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین (TPICO) در سال 1382 در راستای مدیریت استراتژیک شرکت های دارویی متعلق به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) که سابقه برخی از آنها به بیش از نیم قرن می رسد تأسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید