حضور 12 شرکت تابعه هلدینگ دارویی تامین

1800 داروساز به همایش داروسازان می آیند

کد: 1395060498855285

http://goo.gl/I2LK7h

، تهران , (اخبار رسمی): پانزدهمین همایش روز داروساز امسال برنامه هایی متنوعی خواهد داشت به طوری که 1800 داروساز برای حضور در آن ثبت نام کرده اند.

تی پی کو

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی هلدینگ دارویی تی پی کو؛ پانزدهمین همایش علمی انجمن داروسازان ایران آغاز به کار کرد و به مدت سه روز تا جمعه پنجم شهریور ماه 1395 در مرکز همایش های بین المللی رازی ادامه خواهد داشت.

 همچنین29 استاد دانشگاه و روسای انجمن های مرتبط نیز برای حضور در سخنرانی ها و میزگردها دعوت شده اند که به مباحثه و مناظره در جلسات و نشست ها خواهند پرداخت.

شایان ذکرست که 12 شرکت تابعه هلدینگ دارویی تامین، در قسمت نمایشگاهی حاضرند و آخرین محصولات شان را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

 بر اساس این گزارش سه شرکت پخش هلدینگ دارویی تامین، شامل توزیع داروپخش، پخش هجرت و پخش اکسیر بعلاوه نه شرکت تولیدکننده محصول از شرکت های تابعه هلدینگ دارویی تامین، شامل کارخانجات داروپخش، داروسازی اکسیر، داروسازی فارابی، داروسازی زهراوی، داروسازی ابوریحان، لابراتوارهای رازک، داروسازی کاسپین تامین، پارس دارو و داروسازی شهید قاضی از سوم تا پنجم شهریور ماه 1395 میزبان علاقمندان و پزشکان و داروسازان خواهند بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ دارویی تأمین / گروه دارویی تأمین / هلدینگ دارویی شستا / تیپیکو / TPICO

شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین (TPICO) در سال 1382 در راستای مدیریت استراتژیک شرکت های دارویی متعلق به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) که سابقه برخی از آنها به بیش از نیم قرن می رسد تأسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش