در مسابقات ورزشی هلدینگ دارویی تامین کسب شد

دومین قهرمانی پیاپی تیم فوتسال شهید قاضی

کد: 13950608104975285

http://goo.gl/O8g7ek

، تهران , (اخبار رسمی): تیم فوتسال شرکت شهید قاضی برای دومین سال متوالی توانست عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال شرکت های تابعه هلدینگ دارویی تامین را به دست آورد.

فوتسال

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از امور رسانه ای هلدینگ دارویی تامین (تی پی کو)؛ این دوره از مسابقات با حضور 14 تیم از شرکت های تابعه و در شرکت داروسازی اکسیر در بروجرد برگزار شد؛ تیم فوتسال شرکت داروسازی شهید قاضی توانست برای دومین سال پیاپی مقام نخست دومین دوره مسابقات شرکت های تابعه هلدینگ دارویی تامین را کسب کند.

بر اساس این گزارش تیم های فوتسال شرکت داروسازی اکسیر، شرکت کارخانجات داروپخش و شرکت توزیع هجرت به عناوین دوم تا چهارم دست یافتند. جوایز تیم های برتر نیز با حضور مدیر کارخانه و رئیس اداری و روزبهانی (معاون منابع انسانی و پشتیبانی) شرکت داروپخش اهدا شد.

به همین منظور خلیل رستمی مشاور امور ورزشی هلدینگ دارویی تامین گفت: توجه مدیریت عامل هلدینگ به تبلور روح جوانمردی و ایجاد انگیزه در کارکنان، موجب شده که مسابقات در هر دوره با اشتیاق بیشتری پیگیری شود؛ و ما شاهد تبلور موقعیت های بهتری از سرمایه های انسانی مجموعه هلدینگ باشیم.

وی افزود:رضایت شرکت های تابعه نیز از برپایی این مسابقات نشان می دهد که برگزاری مسابقات ورزشی می تواند روح سرزندگی را بیش از پیش در کارکنان زنده نگاه داشته و انگیزه ای مضاعف برای ایشان باشد.

شایان ذکر است؛ فینال این مسابقات روز ششم شهریور ماه 1395 به مناسبت گرامیداشت زادروز محمد ابن زکریای رازی و روز داروساز، و در سالن ورزشی شرکت داروسازی اکسیر برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ دارویی تأمین / گروه دارویی تأمین / هلدینگ دارویی شستا / تیپیکو / TPICO

شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین (TPICO) در سال 1382 در راستای مدیریت استراتژیک شرکت های دارویی متعلق به شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) که سابقه برخی از آنها به بیش از نیم قرن می رسد تأسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش