اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091705388

پذیرندگان برتر پایانه‌های فروش پاداش گرفتند

سفربین قاره ای؛ جایزه تازه شبکه بانکی

کد: 1395053091705388

https://goo.gl/Zg5vE9

، تهران , (اخبار رسمی): برگزیدگان دومین دوره طرح برترین‌ها، جوایز ارزشمندی از جمله کمک هزینه سفرهای بین قاره‌ای، کمک هزینه سفرهای خارجی، کمک هزینه سفرهای داخلی، لپ‌تاپ و موبایل را برنده شدند.

سفر دور دنیا

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین ، برای تکریم پذیرندگان پایانه‌های فروش متصل به حساب‌های بانک اقتصادنوین، برگزیدگان دومین دوره طرح برترین‌ها معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، پذیرندگان پایانه‌های متصل به حساب‌های بانک اقتصادنوین می‌توانند با مشاهده اسامی برندگان و با کسب اطمینان از درج نام و شماره ترمینال خود در پرتال شرکت پرداخت نوین آرین به شعبه افتتاح‌کننده حساب مراجعه و با ارائه اصل کارت ملی نسبت به دریافت جایزه خود در قالب کمک هزینه اقدام کنند. 

همچنین در این طرح، پذیرندگان در چهار سطح «نوین»، «برین»، «بهبود» و «جوانه» قرار می‌گیرند و در هر دوره 2 ماهه به 447 پذیرنده برتر، بدون قرعه‌کشی جوایزی شامل سکه تمام بهار آزادی، نیم سکه بهار آزادی، ربع سکه بهار آزادی، کارت هدیه، گوشی موبایل، لپ‌تاپ، دوربین عکاسی و بلیت سفرهای داخلی و خارجی و بین‌قاره‌ای اهدا می‌شود. کارآمدسازی، تکریم، وفاداری و ایجاد عدالت در توزیع امتیازات بین اصناف و استان‌ها از جمله اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین در تاریخ 29 الی 31 تیرماه سال 1380، براساس مجوزات مأخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ اقدام به پذیره‌نویسی سهام کرد. مجمع عمومی مؤسس بانک اقتصادنوین در 13 مرداد 1380 برگزار و در تاریخ 20 مرداد همان سال، با سرمایه اولیه به مبلغ 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]