اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091795358

در سال 95 ابلاغ شد

سیاست اعتباری برای حمایت از اصناف

کد: 1395053091795358

https://goo.gl/nMNq1Q

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور حمایت از بخش ها و اصناف مختلف جامعه بسته سیاست های اعتباری بانک سینا در سال 95 ابلاغ شد.

صنعت

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در جهت اجرای و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از تولید ملی، افزایش اشتغال و کمک به رونق اقتصادی کشور و همچنین تامین نیازهای ضروی اقشار مختلف جامعه، بسته سیاست های اعتباری بانک سینا در سال 95 ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش بانک سینا، به منظور حمایت از بخش ها و اصناف مختلف جامعه و تامین بخشی از نیازهای مالی اشخاص حقیقی و حقوقی، نسبت به پرداخت انواع تسهیلات در قالب این بسته اعتباری اقدام می کند.

بسته سیاست های اعتباری در برگیرنده انواع تسهیلات جهت صنوف مختلف، فعالان بخش‌های اقتصادی، پزشکان متخصص، شرکت ها و موسسات دانش بنیان و طیف های مختلف مردم است که اجرای آن می تواند تامین کننده بخش مهمی از نیازهای مالی این طیف ها باشد.

انواع تسهیلات در قالب عقود مبادله ای و مشارکتی از جمله خرید دین، احداث و تکمیل ساختمان، خرید، تجهیز محل کار، تسهیلات مقاوم سازی، بازسازی و تعمیرات اساسی ساختمان و سایر تسهیلات قابل اعطا به بخش های مختلف اقتصادی در  قالب سرمایه در گردش و سرمایه گذاری ثابت بخشی از تسهیلات مندرج در بسته سیاست های اعتباری بانک سینا به شمار می رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک سینا

بانک سینا از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه مالی و اعتباری بنیاد در سال 1364 با هدف اولیه انجام عملیات پولی، مالی و اعتباری و تامین نیازهای مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سپرده های عمومی اقتصادی با سرمایه 10 میلیارد ریال تاسیس گردید و از همان ابتدا با افتتاح شعب در برخی مناطق اقدام به بهره برداری و انجام عملیات بانکی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه