اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053092125605

بالا بردن سطح کیفی ارائه‌ خدمات ازاهداف AQA

کد: 1395053092125605

http://goo.gl/WIVkHn

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA ) با حضور مدیرعامل آسیاتک، معاونین و مدیران این شرکت و مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با تقدیر از برترین ها برگزار شد.

بالا بردن سطح کیفی ارائه‌ خدمات ازاهداف AQA

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آسیاتک؛ مدیرعامل این شرکت در مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک با بیان اینکه برای توسعه رسانه های تعاملی در ایران منطبق بر آینده فناوری، دسترسی سریعتر و راحتتر مشترکین به ارتباطات باکیفیت را در دستور کار اجرایی داریم، گفت: بر این اساس مراحل آزمایشی ارائه‌ خدمات اینترنت بی‌سیم در شیراز، تهران و مشهد نهایی شده و در حال اجرا است.
محمد علی یوسفی زاده در خصوص جایزه کیفیت آسیاتک (AQA)، گفت: سومین دوره جایزه کیفیت امروز به پایان رسید و هدف آن، بالا بردن سطح کیفی ارائه‌ خدمات و افزایش رضایت مشترکین از نمایندگان سطوح مختلف آسیاتک بود.
وی با بیان اینکه امسال مجموع فعالیت های مربوط به ارزیابی مدل (AQA) را به شرکتهای همکار و فعال صنفی نیز رساندیم، ادامه داد: ارائه دادن اینترنت با کیفیت بهتر به مردم برای ما اهمیت زیادی دارد؛ چرا که هر روز وابستگی بیشتری به کیفیت بهتر اینترنت احساس می شود و ما نیز میخواهیم در سطح ارائه خدمات مناسب به مشترکین سهمی داشته باشیم.
مدیرعامل آسیاتک با اشاره به مصوبه‌ 237 برای کاهش تعرفه‌ پهنای باند ارائه شده توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به شرکت‌های ارائه دهنده‌ خدمات FCP، گفت: با ابلاغ مصوبه‌ 237، به خاطر آنکه کاهش تعرفه ها به صورت پلکانی در این مصوبه مطرح شده اند، شتاب درخواست هایی که از شرکت های SERVE CO آمده، بیشتر شده است.
وی با بیان اینکه در حوزه تجمیع شبکه و انتقال خدمات مشترکین قراردادهایی بسته شده و تلاش آسیاتک بر این است که مشکلات در حوزه اینترنت شرکتهای قدیمی سرویس دهنده محلی برطرف شود، بیان داشت: ما بر خدمات خود نظارت کامل داریم؛ اما مشترکین در صورت هر گونه اختلاف یا انتقاد می توانند از طریق سامانه ها و وب سایت مشکل را مطرح کنند؛ تا اگر مشکلی وجود دارد، برطرف شود.
یوسفی زاده با بیان اینکه مشترکین آسیاتک به زودی می توانند در مکان های عمومی که شرکت آسیاتک سرویس اینترنت عمومی را ارائه می دهد، از اینترنت بی‌سیم با قیمت ارزان ADSL استفاده کنند، افزود: خدمات WiFi عمومی یکی از خدماتی است که نظارت حاکمیت بر آن حضور دارد و شرایط و ضوابط آن در وزارتخانه مشخص شده و فرودگاه ها، فروشگاه های بزرگ، مراکز تفریحی بزرگ و ایستگاه هاولویت این طرح قرار دارند.
بنابراین گزارش در اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک، با حضور نمایندگان شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی، ضمن رونمایی از تمبر و تندیس یادبود سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) ، نمایندگان برگزیده در حوزه های فروش، پشتیبانی فنی و مراکز تماس نیز معرفی شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیاتک

آسیاتک با جذب نیروهای متخصص و مشارکت با شرکت های بزرگ بین المللی، بستر مناسبی را در زمینه سرویس های XDSL، وایرلس و ... ایجاد کرد ه است و با ارائه خدماتی چون اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی یکی از برترین اپراتور های کشور شد.هم اکنون بیش از 1,400 مرکز مخابراتی در شهر های مختلف کشور با ظرفیت 1,000,000 پورت، تحت پوشش شبکه دسترسی اختصاصی پر سرعت شرکت انتقال داده های آسیاتک قرار دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش