اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213925605

در راستای گسترش دولت الکترونیک صورت می گیرد

همکاری آسیاتک با نهاد ریاست جمهوری

کد: 13951014213925605

https://goo.gl/DhfSTK

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت انتقال داده‌های آسیاتک به عنوان گسترده ترین شرکت خصوصی در برخورداری از امکان پوشش دهی اینترنت پرسرعت در سراسر کشور اقدام به همکاری با نهاد ریاست جمهوری در خصوص توسعه دولت الکترونیک کرده است.

همکاری آسیاتک با نهاد ریاست جمهوری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، این همکاری در راستای گسترش زیرساختهای ارتباطی "با امنیت بالا "، جهت تمام اداره ها و دوایر دولتی و حتی خصوصی که نیاز به ارتباط با سامانه های خدمات دولتی را دارند با  هدف تسریع و تسهیل در امور اداری دولت در سراسر کشور است صورت پذیرفته است.

اقدام به ارائه سرویس شبکه دولت به استانداری ها، وزارت خانه ها  و ارگانهای دولتی از جمله دیگر موارد این همکاری است.که در طول سه ماهه قبل در بیش از ۵ استان به صورت عملیاتی، امور اجرایی آغاز گردیده است.

لذا کلیه ذینفعان دولتی و خصوصی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این باره هستند، می توانند با شماره تلفن ۱۵۴۴- داخلی ۱۱۱۱ واحد فروش تجاری تماس حاصل کنند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیاتک

آسیاتک با جذب نیروهای متخصص و مشارکت با شرکت های بزرگ بین المللی، بستر مناسبی را در زمینه سرویس های XDSL، وایرلس و ... ایجاد کرد ه است و با ارائه خدماتی چون اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی یکی از برترین اپراتور های کشور شد.هم اکنون بیش از 1,400 مرکز مخابراتی در شهر های مختلف کشور با ظرفیت 1,000,000 پورت، تحت پوشش شبکه دسترسی اختصاصی پر سرعت شرکت انتقال داده های آسیاتک قرار دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]