اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951013213045605

همکاری آسیاتک با فیلم نت

کد: 13951013213045605

https://goo.gl/FJ23nW

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت انتقال داده های آسیاتک بار دیگر در راستای تکمیل سبد خرید سرویس های VOD، با همکاری فیلم نت اقدام به ارایه تخفیفات و شرایط ویژه در استفاده از ترافیک مصرفی و اشتراک فیلم نت به منظور مشاهده تمامی محتواهای تصویری موجود در این سایت نموده است.

همکاری آسیاتک با فیلم نت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک، تمامی مشترکین سرویس+ADSL۲ آسیاتک در سراسر کشور، می توانند از تاریخ ۹۵/۱۰/۰۷ تا تاریخ ۹۵/۱۱/۰۷ به مدت یک ماه به صورت کاملا رایگان از تمامی محتواهای جذاب تصویری موجود در سایت فیلم نت استفاده کنند و برای این دسترسی فقط کافیست به پنل کاربری خود در سایت ۱۵۴۴ مراجعه کنند .

مشترکین آسیاتک برای بهره مندی از ترافیک رایگان سایت فیلم نت لازم است به نکاتی چون  از طریق گزینه ثبت نام در سایت فیلم نت اقدام به عضویت و ایجاد پنل کاربری و همچنین خرید اشتراک از این وبسایت کند ، هنگام استفاده از محتواهای رایگان و غیر رایگان موجود در سایت  http://www.filmnet.ir حتما در پنل کاربری خود لاگین کرده و بعد به مشاهده فیلم ها و سایر محتواها اقدام و  حین استفاده از محتواهای موجود، به هیچ عنوان از فیلترشکن یا نرم افزارهای تغییرIP  استفاده کنند توجه داشته باشند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیاتک

آسیاتک با جذب نیروهای متخصص و مشارکت با شرکت های بزرگ بین المللی، بستر مناسبی را در زمینه سرویس های XDSL، وایرلس و ... ایجاد کرد ه است و با ارائه خدماتی چون اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی یکی از برترین اپراتور های کشور شد.هم اکنون بیش از 1,400 مرکز مخابراتی در شهر های مختلف کشور با ظرفیت 1,000,000 پورت، تحت پوشش شبکه دسترسی اختصاصی پر سرعت شرکت انتقال داده های آسیاتک قرار دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]