اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232825605

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

فرآیندهای ماهیتی آسیاتک رو به رشد است

کد: 13951118232825605

https://goo.gl/8wclvo

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه آسیاتک گفت: به منظور توسعه زیرساخت های لازم و تولید محتوا در شبکه ملی اطلاعات، فرایند ماهیتی آسیاتک رو به رشد است .

فرآیندهای ماهیتی آسیاتک رو به رشد است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک ‌،محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جریان بازدید از غرفه آسیاتک، با بیان این جمله که آسیاتک شرکتی منظم و دارای فرآیندهای ماهیتی رو به رشد است، از پیشرفت های حاصله شبکه ملی اطلاعات از هنگام افتتاح در هفته دولت (شهریور ۱۳۹۵) تا بازه زمانی کنونی اطلاع پیدا کرد.

محمد علی یوسفی زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک نیز طی این بازدید آخرین دستاوردهای آسیاتک در ایجاد زیرساخت های لازم و تولید محتوا در شبکه ملی اطلاعات را برای وزیر ارتباطات تشریح کرد.

مرحله دوم شبکه ملی اطلاعات، با هدف رونق بخشی به کسب و کارهای نوین راه اندازی شده و دستآوردهایی نظیر دسترسی به خدمات، مقرون به صرفه بودن، افزایش پوشش و کیفیت را شامل می گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیاتک

آسیاتک با جذب نیروهای متخصص و مشارکت با شرکت های بزرگ بین المللی، بستر مناسبی را در زمینه سرویس های XDSL، وایرلس و ... ایجاد کرد ه است و با ارائه خدماتی چون اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی یکی از برترین اپراتور های کشور شد.هم اکنون بیش از 1,400 مرکز مخابراتی در شهر های مختلف کشور با ظرفیت 1,000,000 پورت، تحت پوشش شبکه دسترسی اختصاصی پر سرعت شرکت انتقال داده های آسیاتک قرار دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]