اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901186835605

از سوی مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران اعلام شد

کسب رتبه سیمین دو ستاره توسط آسیاتک

کد: 13950901186835605

https://goo.gl/ibtiY0

، تهران , (اخبار رسمی): پس از اعلام نتایج مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران در سال 1395، این شرکت در میان بیش از 1300 سازمان حاضر در این ارزیابی توانست رتبه سیمین دو ستاره را کسب کند.

کسب رتبه سیمین دو ستاره توسط آسیاتک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، پس از اعلام نتایج مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران در سال 1395، این شرکت در میان بیش از 1300 سازمان حاضر در این ارزیابی توانست رتبه سیمین دو ستاره را کسب کند.

بر اساس این گزارش، آسیاتک به عنوان مطلوب ترین ارایه دهنده خدمات ارتباطی اینترنت سریع (ADSL) با کسب 71.94 از حداکثر 100 امتیاز ممکن، موفق به پیشی گرفتن از کلیه شرکت های صنعت IT در کشور و دریافت گواهینامه رتبه سیمین دو ستاره در رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران شد.
این گزارش حاکی است رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران  هر سال پس از بررسی و ارزیابی بیش از هزار شرکتو سازمان فعال درکشور اعلام می شود. رویکرد ارزیابی این رتبه بندی در سه محور خود اظهاری،ارزیابی بر مبنای صحه گذاری اطلاعات اظهار شده و تجزیه و تحلیل آن ها، ارزیابی نتایج بر مبنای روندها به همراه  مقایسه با میانگین ها و بهترین ها و اهداف توسعه ای است .  توجه ویژه به نگاه سیستمی، همسویی با نظام ها و مدل های بین المللی رتبه بندی، ایجاد تعهد به جاری سازی مقررات و قوانین، تسهیل نیل به اهداف توسعه¬ای و افق 1404 از اصول بنیادین در طراحی نظام های رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران ماست .
گفتنی است چندی پیش شرکت انتقال داده های آسیاتک در مراسم روز جهانی کیفیت (18 آبان ماه) نیز موفق به دریافت گواهی چهارستاره از سوی معاونت اجرایی ریس جمهور شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیاتک

آسیاتک با جذب نیروهای متخصص و مشارکت با شرکت های بزرگ بین المللی، بستر مناسبی را در زمینه سرویس های XDSL، وایرلس و ... ایجاد کرد ه است و با ارائه خدماتی چون اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی یکی از برترین اپراتور های کشور شد.هم اکنون بیش از 1,400 مرکز مخابراتی در شهر های مختلف کشور با ظرفیت 1,000,000 پورت، تحت پوشش شبکه دسترسی اختصاصی پر سرعت شرکت انتقال داده های آسیاتک قرار دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]