اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053092145605

جایزه کیفیت آسیاتک

برترین های سومین دوره AQA معرفی شدند

کد: 1395053092145605

http://goo.gl/3NU5ly

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما با تقدیر از برترین ها برگزار شد.

برترین های سومین دوره AQA معرفی شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت آسیاتک؛ در این مراسم و در حوزه فروش ارتباطات رایانه مصباح از فارس، شرکت شهراد شبکیه از تهران، شرکت البرز ابتکار مبین از البرز، شرکت اندیشه پرواز قائم از مازندران و شرکت تیام نت از یزد به ترتیب حائز رتبه های اول تا پنجم شدند؛ که به نفرات اول تا سوم گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یابود جایزه کیفیت آسیاتک و به دو رتبه چهارم و پنجم گواهی نامه تعهد به کیفیت اهدا شد.
در حوزه پشتیبانی فنی آسیاتک نیز؛ شرکت تیام نت از یزد، شرکت ارتباط رایانه مصباح از فارس و شرکت البرز ابتکار مبین از البرز حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در حوزه مراکز تماس شرکت آسیاتک، تیام نت از یزد رتبه اول، شرکت آسیاتک شرکت البرز ابتکار مبین از البرز و شرکت آفتاب فردا از خراسان رضوی رتبه های دوم و سوم را کسب کردند که به شرکت برتر در دو حوزه پشتیبانی فنی و مراکز تماس گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یادبود سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد.
لازم به ذکر است؛ سومین دوره ارزیابی جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) از ابتدای سال 95 آغاز شده که در این دوره بیش از 100 نمایندگی این شرکت شامل عاملین فروش، پشتیبان فنی و مراکز تماس از سراسر کشور ثبت نام و در دوره های آموزشی و ارزیابی های مربوطه مربوطه شرکت کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیاتک

آسیاتک با جذب نیروهای متخصص و مشارکت با شرکت های بزرگ بین المللی، بستر مناسبی را در زمینه سرویس های XDSL، وایرلس و ... ایجاد کرد ه است و با ارائه خدماتی چون اینترنت پرسرعت، پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی یکی از برترین اپراتور های کشور شد.هم اکنون بیش از 1,400 مرکز مخابراتی در شهر های مختلف کشور با ظرفیت 1,000,000 پورت، تحت پوشش شبکه دسترسی اختصاصی پر سرعت شرکت انتقال داده های آسیاتک قرار دارند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]