اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053192635748

محصول جدید شرکت پاکدیس رونمایی شد

آب میوه بدون گاز با بسته بندی «پت»

کد: 1395053192635748

http://goo.gl/Xjrgvb

، ارومیه , (اخبار رسمی): اولین تولید کننده آبمیوه‌های گازدار در ایران، محصول جدید آب میوه خود را بدون گاز تولید کرد.

رونمایی از محصول جدید شرکت پاکدیس

به گزارش روابط عمومی پاکدیس، شرکت پاکدیس به‌عنوان اولین تولیدکننده آبمیوه­ های گازدار در ایران با برند ساندیس، محصول جدید خود را  در راستای جلب رضایت بیشتر مشتریان ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، محصول جدید  این شرکت  با عنوان "آب‌میوه بدون گاز ساندیس" در حجم 250 سی‌سی در بسته‌بندی پت، از اول شهریور ماه، رونمایی و در سراسر کشور توزیع شد.

بر اساس اعلام شرکت این محصول در طعم ­های پرتقالی، پرتقال-انبه، لیمو-نعناع، انار و لیچی (میوه ای استوایی که خواستگاه آن شبه قاره هند به ویژه پاکستان است)، تولید می­‌شود.

در توضیح خواص محصول جدید پاکدیس به  نکاتی اشاره شده است که بدون چربی بودن و نداشتن  اسید چرب تراس (احتمالا به طور مستقل خطر بیماری قلبی را بالا می‌برد و باعث ایجاد التهاب در دیواره عروق می‌شوند)، از مهمترین نکات اعلامی بوده است.

همچنین میزان اندک نمک از دیگر مزایای این محصول ذکر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پاکدیس

شرکت پاکدیس به منظور بهره برداری مناسب و مفید از محصولات کشاورزی منطقه از جمله انگور سفید و قرمز، سیب، آلبالو، گلابی، هلو، زرد آلو ،آلو، انار و گوجه فرنگی و استفاده از ملاس چغندر قند تولیدی کارخانجات قند (برای تولیدالکل) در سال 1349 تاسیس گردید تا با استفاده از تکنولوژی مدرن، پرسنل با تجربه، محصولات گوناگونی را با هدف جلب رضایت مشتریان تولید کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]