اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960219248595748

از طرف شرکت پاکدیس صورت گرفت:

عرضه آبمیوه ساندیس با بسته‌بندی‌ جدید

کد: 13960219248595748

https://goo.gl/s2hbXz

، ارومیه , (اخبار رسمی): پاکدیس، نخستین تولیدکننده آبمیوه‌های گازدار در ایران با برند ساندیس، بسته‌بندی‌های جدید خود را ارائه کرد. این بسته‌بندی‌های جدید، شیشه­‌ای با طراحی جدید و شفاف با حجم 300 میلی‌لیتر است که به زودی پت یک‌لیتری آن با طراحی مینیاتوری نیز به بازار عرضه می‌شود.

عرضه آبمیوه ساندیس با بسته‌بندی‌ جدید

به گزارش روابط عمومی شرکت پاکدیس، این بسته‌بندی‌های جدید، شیشه­‌ای با طراحی جدید و شفاف با حجم 300 میلی‌لیتر است که به زودی پت یک‌لیتری آن با طراحی مینیاتوری نیز به بازار عرضه می‌شود.  هم‌چنین طرح برچسب‌های (لیبل‌‌) در هر دو محصول تغییر و بهبود یافته است.

بعلاوه، این شرکت برای جلب رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان در تلاش است محصولات جدید دیگر خود بر پایه سلامتی، را در آینده نزدیک وارد بازار کند. 

گفتنی است شرکت پاکدیس اولین و بزرگترین تولیدکننده آبمیوه‌های گازدار و بدون گاز، کنسانتره و پوره، رب گوجه فرنگی، روغن کنجد و الکل در ایران است. این شرکت محصولات خود را مطابق استانداردهای ایران و بین‌المللی تولید و همچنین موفق به اخذ استاندارد بین المللی ISO 9001 و HACCP از شرکت TUV NORD آلمان شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پاکدیس

شرکت پاکدیس به منظور بهره برداری مناسب و مفید از محصولات کشاورزی منطقه از جمله انگور سفید و قرمز، سیب، آلبالو، گلابی، هلو، زرد آلو ،آلو، انار و گوجه فرنگی و استفاده از ملاس چغندر قند تولیدی کارخانجات قند (برای تولیدالکل) در سال 1349 تاسیس گردید تا با استفاده از تکنولوژی مدرن، پرسنل با تجربه، محصولات گوناگونی را با هدف جلب رضایت مشتریان تولید کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]