اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627127635748

پاکدیس اولین تولیدکننده نوشیدنی های گازدار حمایت می کند

ساندیس اسپانسر چهارمین جشنواره انگور

کد: 13950627127635748

https://goo.gl/6FR2mV

، ارومیه , (اخبار رسمی): چهارمین جشنواره انگور با حضور میهمانانی از 31 استان کشور و 8 کشور خارجی از تاریخ 23شهریور تا پایان شهریور در ارومیه برگزار می‌شود.

ساندیس اسپانسر چهارمین جشنواره انگور

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت پاکدیس، درچهارمین جشنواره انگور  که با حضور حضور میهمانان 31 استان ایران و 8 کشور خارجی از 23 تا31 شهریور دردهکده ساحلی چی چست ارومیه برگزار می‌شود این شرکت به‌ عنوان اولین تولیدکننده نوشیدنی های گازدار با برند ساندیس، اسپانسر جشنواره  شد.

هدف اصلی این جشنواره شناساندن ارومیه، انگور ارومیه و محصولات حاصل از آن است و در طی جشنواره فعالیت‌­هایی مانند عرق‌گیری بیدمشک به‌صورت سنتی، رب گوجه‌فرنگی، دوشاب انجام می­ گیرد.

پاکدیس براساس این اطلاعیه، عموم علاقه‌مندان را به بازدید از جشنواره دعوت کرده و اعلام کرده است که آماده پاسخگویی به سؤالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

بر اساس این گزارش، این جشنواره هر سال برگزار می­ شود و شرکت پاکدیس علاوه بر اسپانسری جشنواره، به عرضه محصولات خود نیز می­ پردازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پاکدیس

شرکت پاکدیس به منظور بهره برداری مناسب و مفید از محصولات کشاورزی منطقه از جمله انگور سفید و قرمز، سیب، آلبالو، گلابی، هلو، زرد آلو ،آلو، انار و گوجه فرنگی و استفاده از ملاس چغندر قند تولیدی کارخانجات قند (برای تولیدالکل) در سال 1349 تاسیس گردید تا با استفاده از تکنولوژی مدرن، پرسنل با تجربه، محصولات گوناگونی را با هدف جلب رضایت مشتریان تولید کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]