اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960309250455748

پس از بررسی­‌های اولیه بازار و نظرسنجی از هزاران مشتری:

ساندیس از آبمیوه‌های سلامتی خود رونمایی کرد

کد: 13960309250455748

https://goo.gl/bhkje1

، ارومیه , (اخبار رسمی): شرکت پاکدیس به‌عنوان اولین تولیدکننده آبمیوه‌های گازدار در ایران با برند ساندیس، سری محصولات جدید خود را تحت عنوان "آبمیوه‌های بر پایه هویج سیاه"، به بازار عرضه کرد.

محصولات سلامتی ساندیس، آبمیوه‌های هویج سیاه

هویج سیاه قادر است که سلامت قلب را بهبود دهد، خواص ضد سرطانی دارد و باعث کاهش کلسترول بد خون می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پاکدیس، این نوع جدید از محصولات ساندیس در راستای پایبندی به فلسفه‌ی وجودی این شرکت که «تولید و عرضه انواع نوشیدنی­‌های طبیعی، سالم و باکیفیت» است، پس از بررسی­‌های اولیه بازار و نظرسنجی از هزاران مشتری و شنیدن نظرات آن‌ها، به بازار عرضه شد.

بر اساس اعلام شرکت این محصول در طعم‌های هویج سیاه- انار، هویج سیاه-موز و هویج سیاه-پرتقال، تولید می­‌شود.

 

خواص هویج سیاه در سلامتی:

در توضیح خواص هویج سیاه باید گفت که هویج سیاه قادر است که سلامت قلب را بهبود دهد، خواص ضد سرطانی دارد و باعث کاهش کلسترول بد خون می‌شود. قدرت آنتی‌اکسیدانی آنتوسیانین­‌های موجود در این نوع هویج برای افراد دیابتی مفید است. مصرف این نوع هویج به تنظیم قند خون نیز کمک زیادی می‌کند. آنتی‌اکسیدان‌های هویج سیاه از رگ‌های خونی محافظت کرده و باعث خنثی شدن آنزیم‌هایی می‌شوند که به کلاژن و بافت‌های هم بند آسیب می‌رسانند. هویج سیاه همچنین به علت داشتن آنتوسیانین­‌ها می‌تواند باعث کاهش درد و فشار در افرادی شود که دچار رگ‌های واریسی یا نارسایی کلیوی هستند.

با هویج سیاه، نه‌تنها می‌توان میزان قند خون را کاهش داد، بلکه به دلیل فیبرهای موجود در آن مواد مغذی را بیشتر و بهتر جذب کرد.

لازم به ذکر است در آینده نزدیک شرکت پاکدیس محصولات دیگری را بر پایه سلامتی ارائه خواهد داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پاکدیس

شرکت پاکدیس به منظور بهره برداری مناسب و مفید از محصولات کشاورزی منطقه از جمله انگور سفید و قرمز، سیب، آلبالو، گلابی، هلو، زرد آلو ،آلو، انار و گوجه فرنگی و استفاده از ملاس چغندر قند تولیدی کارخانجات قند (برای تولیدالکل) در سال 1349 تاسیس گردید تا با استفاده از تکنولوژی مدرن، پرسنل با تجربه، محصولات گوناگونی را با هدف جلب رضایت مشتریان تولید کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]