اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960606259425748

در جشنواره و کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور

ساندیس برنده تندیس دیموند شد

کد: 13960606259425748

https://goo.gl/Nmrr35

، ارومیه , (اخبار رسمی): شرکت پاکدیس در جشنواره و کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور، به‌عنوان اولین تولیدکننده آبمیوه‌های گازدار در ایران با برند ساندیس، موفق به کسب تندیس دیموند شد.

ساندیس برنده تندیس دیموند شد
ساندیس برنده تندیس دیموند شد

به گزارش روابط عمومی پاکدیس، شرکت پاکدیس به‌عنوان اولین تولیدکننده آبمیوه‌های گازدار در ایران با برند ساندیس، موفق به کسب تندیس دیموند شد.

دهمین جشنواره و کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور در تاریخ­‌های 31 مرداد و 1 شهریور در برج میلاد تهران برگزار شد. در این کنفرانس داده­ های عملکرد توزیع و پخش 370 محصول در تمامی شهرهای بیش از صدهزار نفر جمعیت (85 شهر ) در سال 95 و مقایسه با داده­ های سال­های 88 تا 94، مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفت.

در این کنفرانس شرکت پاکدیس به دلیل کسب رتبه برتر در تولید-پخش سراسری شش محصولی در گروه محصولات مصرفی کم دوام-نوشیدنی، موفق به دریافت تندیس دیموند 96 شد. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پاکدیس

شرکت پاکدیس به منظور بهره برداری مناسب و مفید از محصولات کشاورزی منطقه از جمله انگور سفید و قرمز، سیب، آلبالو، گلابی، هلو، زرد آلو ،آلو، انار و گوجه فرنگی و استفاده از ملاس چغندر قند تولیدی کارخانجات قند (برای تولیدالکل) در سال 1349 تاسیس گردید تا با استفاده از تکنولوژی مدرن، پرسنل با تجربه، محصولات گوناگونی را با هدف جلب رضایت مشتریان تولید کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]