اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053192855499

یکشنبه، تاریخ انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران

کد: 1395053192855499

http://goo.gl/TCVaok

، تهران , (اخبار رسمی): مقرر شده است که تاریخ قطعی انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران به مشورت و نظرخواهی از هیئت نمایندگان در روز سی و یکم مرداد موکول شود.

یکشنبه، تاریخ انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران، پدرام سلطانینائب رئیس اتاق بازرگانی ایران درباره انتخابات جدید هیات رئیسه اتاق ایران، اظهار کرد:  رئیس اتاق ایران در تازه ترین نسشت روسای کمیسیون های تخصصی  پارلمان بخش خصوصی به موضوع انتخابات ریاست اتاق ایران و استعفای محسن جلالپور از سمت خود اشاره کرد و گفت: استعفای رئیس اتاق ضایعه بزرگی برای بخش خصوصی بود. خوشبختانه سخت کوشی های ایشان توفیقات قابل توجهی برای پارلمان بخش خصوصی داشت. البته متاسفانه سلامت ایشان تحت تاثیر قرار گرفت و از ادامه حضورشان بی بهره شدیم. طی آخرین تماسی که با آقای جلالپور داشتم، روند سلامتشان سرعت گرفته است.

پدارم سلطانی، نائب رئیس اتاق ایران تاکید کرد: با توجه به پذیرش استعفای ایشان در اتاق کرمان، عضویت آقای جلالپور از اتاق ایران لغو می شود. بدین ترتیب بحث انتخابات مطرح است. بر اساس قانون در این شرایط هیئت رئیسه اتاق ایران موظف است که زمان برگزاری انتخابات را تعیین کند. بنابراین در جلسه هیئت رئیسه تصمیم گرفته شد که تعیین زمان دقیق آن به مشورت و نظرخواهی از هیئت نمایندگان در روز سی و یکم مرداد موکول شود.

حفظ انسجام و یکپارچگی مهم ترین انتظاری بود که از سوی هیئت رئیسه در دوران انتخابات مورد تاکید قرار گرفت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران

در اواسط قرن سیردهم هجری شمسی، نماینده فعال هیات تجار تهران، جاج محمدحسن امین الضرب بود که توانست با حمایت جمعی از بازرگانان، نظر موافق ناصرالدین شاه را برای تشکیل مجلس وکلای تجار ایران جلب کند و شاه هم در 12 شوال سال 1301 هجری قمری (1262 شمسی) اساسنامه این مجلس را تایید کرد. مجلس وکلای تجار ایران که به اختصار آن را «مجلس تجارت» هم می گفتند،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ