اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193255388

همزمان با پانزدهمین سالروز تاسیس بانک اقتصادنوین

"خدمات و پشتیبانی" قهرمان مسابقات والیبال شد

کد: 1395053193255388

http://goo.gl/xFn47t

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ایجاد همدلی و رقابت سالم دومین دوره مسابقات والیبال کارکنان گروه اقتصادنوین در دو بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم "خدمات و پشتیانی"قهرمان شد.

والیبال

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این نهاد پولی و مالی به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ایجاد همدلی و رقابت سالم، دومین دوره مسابقات والیبال کارکنان گروه اقتصادنوین در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار شد و قهرمانان این دوره معرفی شدند.

در گروه آقایان که با حضور 18 تیم برگزار شد، شرکت "خدمات و پشتیبانی" برای دومین سال متوالی به مقام قهرمانی و تیم منطقه پنج استان‌ها در این دوره به مقام دوم دست یافت.

در دومین دوره مسابقات والیبال آقایان بانک اقتصادنوین تیم پرداخت نوین به مقام سوم دست یافت و تیم والیبال منطقه هشت استان‌ها نیز عنوان تیم اخلاق را کسب کرد. در این دوره از مسابقات حمید رضا آقا بابایی از تیم منطقه دو استان‌ها به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.

در گروه بانوان نیز که با شرکت 10 تیم برگزار شد تیم منطقه سه استان‌ها برای دومین سال متوالی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم منطقه پنج استان‌ها در این دوره به مقام دوم دست یافت.

در دیدار رده‌بندی تیم معاونت طرح و برنامه و سرمایه انسانی با شکست حریف خود به مقام سوم دست یافت ضمن اینکه تیم منطقه دو استان ها نیز در مسابقات والیبال بانوان گروه اقتصادنوین عنوان تیم اخلاق را کسب کرد.

فاطمه راستگو از تیم منطقه پنج استان‌ها در مسابقات والیبال بانوان گروه اقتصادنوین عنوان فنی‌ترین بازیکن را از آن خود کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین در تاریخ 29 الی 31 تیرماه سال 1380، براساس مجوزات مأخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ اقدام به پذیره‌نویسی سهام کرد. مجمع عمومی مؤسس بانک اقتصادنوین در 13 مرداد 1380 برگزار و در تاریخ 20 مرداد همان سال، با سرمایه اولیه به مبلغ 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش