اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060194215696

مدیر عامل سازمان انتقال خون :

افتخار آفرینان عضو خانواده انتقال خون هستند

کد: 1395060194215696

http://goo.gl/C4iiOd

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان انتقال خون کسب جایگاه داور مسابقات فوتبال المپیک و داوری موفقیت آمیز و حرفه ای علیرضا فغانی و همکارانش را طی دیدار آلمان و برزیل در فینال مسابقات فوتبال المپیک ریو 2016 تبریک گفت.

افتخار آفرینان عضو خانواده انتقال خون هستند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون، پور فتح اله ضمن تقدیر از این سفیر اهدای مستمر و داور بین المللی فوتبال که به پویش اهدای خون پیوسته است گفت: مایه مباهات است که بسیاری ازهنرمندان، نخبگان، قهرمانان ورزشی و غرور آفرینان کشورمان دردایره دوستداران، مروجان و اهدا کنندگان خون قرار دارند و به نوعی عضو خانواده بزرگ سازمان انتقال خون به شمار می آیند.

وی در این پیام می افزاید: علیرضا فغانی نه تنها با داوری موفقیت آمیز خود و جایگاهی که در المپیک کسب کرد، پرچم پر افتخارفوتبال ایران را بالا برد بلکه حضور یک سفیر اهدای مستمر خون در این جایگاه الگوی عملی خود مراقبتی و اهدای خون را نیز در بالا ترین جایگاه ورزشی اعتلا بخشید.

مدیر عامل سازمان انتقال خون ایران ضمن تقدیر از همه ورزشکاران خصوصا کسانی که الگوهای خود مراقبتی و نجات بخشی و اهدای خون در ایران و جهان هستند، برای همه ورزشکاران در مصاف ریو آرزوی موفقیت کرد.

چندی پیش همزمان با دیدار دوستانه فوتسال بین داوران و هنرمندان در قم علیرضا فغانی؛ داور بین المللی فوتبال کشور به جمع هواداران پویش اهدای خون، از روز جهانی تا روز ملی اهدای خون پیوست واز این پویش مردمی اعلام حمایت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]