اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060195125509

با آغاز هفته دولت توسط بانک مسکن

مشکلات وام مسکن را تلفنی به مدیرعامل بگویید

کد: 1395060195125509

http://goo.gl/QeEsyn

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک مسکن روز سه شنبه همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک، آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات مشتریان است.

بت شکن

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط بانک مسکن، محمدهاشم بت شکن مدیر عامل این بانک به همراه اعضای هیات مدیره و برخی از مدیران این بانک فردا سه شنبه، دوم شهریور ماه همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک پاسخگوی مشتریان ان بانک است.

علاوه بر این اعضای هیات مدیره بانک مسکن به همراه مدیران امور اعتباری، امور استان‌ها و بازاریابی در ر روز چهارشنبه (سوم شهریور) نیز با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن از ساعت 10 تا 12 آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات مشتریان این بانک هستند.

کارشناسان و مشاوران مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در هفته دولت از ساعت 7:30 تا 18 آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در حوزه خدمات بانکی، تسهیلات و دریافت پیشنهادات و انتقادات خواهند بود. 

بر این اساس، شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن 1830 و هموطنان ساکن در سایر شهرها نیز می توانند با شماره 61088-021 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مسکن

به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی، بانک مسکن در سال 1358 براساس طرح ادغام بانکها (مصوب 1358/03/17شورای انقلاب اسلامی) از ادغام بانکهای رهنی ایران، ساختمان، ‌شرکت سرمایه گذاریهای ساختمانی بانکهای ایران و 13 شرکت پس انداز و وام مسکن، تشکیل گردید که در این بخش به اختصار تاریخچه هرکدام آورده شده است. ‌

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه