اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129945509

با بررسی آثار ارسالی از سوی کارشناسان هنری اعلام شد

برگزیدگان مسابقه اینفوگرافیک بانک مسکن

کد: 13950628129945509

https://goo.gl/lk5oeF

، تهران , (اخبار رسمی): روابط عمومی بانک مسکن از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه اینفوگرافیک بانک مسکن خبرداد.

جلسه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، مسابقه اینفوگرافیک بانک مسکن با هدف بهره‌‎مندی از توانایی‌ها و استعدادهای علاقمندان، فعالان حوزه گرافیک و سایر رشته‌های مرتبط برگزار شد که در نهایت با بررسی آثار ارسالی ، حسین پاشایی از استان تهران، سمانه رفتاری از استان تهران و ستاره رضویان از استان یزد توانستند به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کنند.

همچنین سید پویا مصباح از استان فارس، یونس شریفی از استان همدان، زهرا جمال اوغلی از استان تهران، مهدی میرصابری از تهران، مصطفی ایمانی از گیلان، امین زندی منش از تهران، مینا غفوری از قزوین و عاطفه مصلحی جویباری از استان تهران شایسته تقدیر شدند.

بر اساس این گزارش، در این مسابقه که به منظور معرفی، اطلاع رسانی و آموزش هرچه بهتر در خصوص انواع تسهیلات بانک مسکن از 15 تیرماه سال جاری به مدت یک ماه برگزار شد؛آثار ارسالی به مسابقه با توجه به انتقال مناسب مفاهیم، میزان اثربخشی، خلاقیت و زیبایی اثر در نشستی با حضور مسئولان و کارشناسان هنری اداره روابط عمومی بانک مسکن، مدرسان و کارشناسان حوزه اینفوگرافیک در محل اداره کل روابط عمومی بانک مورد ارزیابی قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مسکن

به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی، بانک مسکن در سال 1358 براساس طرح ادغام بانکها (مصوب 1358/03/17شورای انقلاب اسلامی) از ادغام بانکهای رهنی ایران، ساختمان، ‌شرکت سرمایه گذاریهای ساختمانی بانکهای ایران و 13 شرکت پس انداز و وام مسکن، تشکیل گردید که در این بخش به اختصار تاریخچه هرکدام آورده شده است. ‌

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان