اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133655509

اعلام جزئیات کامل دستورالعمل اجرایی

پرداخت وام منطقه‌ای مسکن آغاز شد

کد: 13950701133655509

https://goo.gl/pkWS13

، تهران , (اخبار رسمی): پرداخت وام منطقه ای مسکن وارد فاز اجرایی شد.

وام مسکن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، براساس دستورالعمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر موسسات پس‌انداز و تسهیلات مسکن که 16 شهریور ماه جاری در شورای پول و اعتبار به تصویب رسید و به تازگی ابلاغ شده است ، این موسسات برای تامین نقدینگی مورد نیاز خود می توانند علاوه بر دریافت تسهیلات از موسسات اعتباری، دولت، شرکت‌های دولتی، مؤسسات عمومی غیردولتی و شهرداری‌ها، از موسسات مالی بین المللی نیز وام دریافت کنند. همچنین با تشکیل موسسات پس‌انداز و تسهیلات مسکن، پرداخت وام مسکن در هر استان بصورت منطقه‌ای و با ضوابط خاص همان استان انجام خواهد شد.

شورای پول و اعتبار با هدف کمک به تأمین مالی بخش مسکن از طریق جذب پس‌اندازهای خرد و اعطای تسهیلات مسکن و با استناد به آیین‌نامه اجرایی تبصره 2 ماده 7 قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری مصوب هیئت وزیران، "دستورالعمل اجرایی تأسیس، فعالیت و نظارت بر مؤسسات پس‌انداز و تسهیلات مسکن" را در 18 ماده و 4 تبصره، تصویب کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مسکن

به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی، بانک مسکن در سال 1358 براساس طرح ادغام بانکها (مصوب 1358/03/17شورای انقلاب اسلامی) از ادغام بانکهای رهنی ایران، ساختمان، ‌شرکت سرمایه گذاریهای ساختمانی بانکهای ایران و 13 شرکت پس انداز و وام مسکن، تشکیل گردید که در این بخش به اختصار تاریخچه هرکدام آورده شده است. ‌

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه