اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296465388

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین:

میزان سپرده‌های بانکی کاهش نیافته است

کد: 1395060296465388

http://goo.gl/bz6vw4

، تهران , (اخبار رسمی): معتمدی از نامه بانک‌ها به بانک مرکزی درباره روند خروج سپرده و تقاضای شناورسازی نرخ سود ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: سپرده‌ها پس از تعدیل نرخ سود کاهش نیافته است.

حسن معتمدی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین حسن معتمدی مدیرعامل این بانک اظهار داشت: در جریان نامه بانک‌ها به رئیس کل بانک مرکزی درخصوص خروج سپرده از بانک‌ها متاثر از کاهش نرخ سود بانکی نیستم.

وی افزود: اگر قرار بر نوشتن چنین نامه‌ای بود بنده حتما در جریان آن قرار می‌گرفتم اما از سوی کانون بانک‌های خصوصی چنین موضوعی به من اطلاع داده نشده است.

مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت که نرخ سود سپرده به 15 درصد کاهش یافته است، کاهشی در منابع بانک اقتصاد نوین رخ داده است، به فارس گفت: خیر؛ ممکن است به صورت موردی نوسان‌های جزیی در منابع رخ بدهد که این نوسانات طبیعی است.

وی تاکید کرد: هم اکنون مشکلی درباره کاهش منابع بانکی و سپرده‌ها نداشته‌ایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین در تاریخ 29 الی 31 تیرماه سال 1380، براساس مجوزات مأخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ اقدام به پذیره‌نویسی سهام کرد. مجمع عمومی مؤسس بانک اقتصادنوین در 13 مرداد 1380 برگزار و در تاریخ 20 مرداد همان سال، با سرمایه اولیه به مبلغ 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه