اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060397255428

تلاش برای راغب کردن جوانان به ازدواج

کد: 1395060397255428

http://goo.gl/km1oOc

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان ارومیه در دیدار با مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان بر جایگاه ارزشمند و مهم مسئله ازدواج تأکید کرد.

تلاش برای راغب کردن جوانان به ازدواج

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان ، ناصر صبحی مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان  با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ارومیه دیدار و گفتگو کرد. ناصر صبحی مدیرکل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در این دیدار با تأکید بر اهمیت و جایگاه ازدواج در نظام اسلامی و با برشمردن آماری از وضعیت موجود ازدواج و طلاق گفت: آموزش های پیش از ازدواج و مدیریت و آگاهی از اولویت های اساسی وزارت ورزش و جوانان در حوزه ازدواج است و ما قصد داریم در جشنواره ملی ازدواج از سامانه خدمات ملی ازدواج و خانواده جوانان در حوزه های ازدواج، اشتغال و مسکن رونمایی کنیم.

صبحی اولویت دهی به تأسیس و تخصص گرایی مراکز مشاوره ازدواج را از مهمترین برنامه های بخش جوانان دانست و ابراز امیدواری کرد که با مرتفع نمودن مشکلات عدیده سر راه ازدواج، جوانان را علاقمند و راغب به تشکیل خانواده کنیم.

ازدواج به  گفتمان  اصلی تبدیل شود

حجت الاسلام و المسلمین سیّد مهدی قریشی هم در این دیدار با تأکید بر جایگاه والای ازدواج در دین مبین اسلام، گفت: مسئله ازدواج باید به یک گفتمان اصلی تبدیل شود و همه مراکز فرهنگی باید اهمیت ویژه ای به این موضوع داشته باشند.
وی افزود: برنامه ریزی مدیران در جهت تبلیغ ازدواج آسان و فراهم نمودن شرایط لازم برای تشکیل یک زندگی ساده همواره باید بعنوان یک اصل مهم در نظام اسلامی مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین قریشی ادامه داد: استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی، رسانه ها و تریبون های عمومی با هدف آموزش و آگاهی جوانان می تواند نقش مهمی در ترویج این سنت پسندیده داشته باشد.
وی از مسئولین و دست اندرکاران حوزه ازدواج خواست تا با توجه به اهمیت مقوله ازدواج تمهیدات و شرایط لازم را برای حل مشسکلات اصلی جوانان در راه ازدواج فراهم کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه