اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060498835817

هوا گرم تر می شود

کد: 1395060498835817

http://goo.gl/EmtI7k

، تهران , (اخبار رسمی): مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اعلام کرد که دمای هوا بطور نسبی تا اواسط هفته آتی افزایش می یابد.

هوا گرم تر می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، احمد وظیفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان خبرداد: بررسی مدل های هواشناسی نشان می دهد طی روزهای پایانی این هفته و هفته آینده پایداری هوا در غالب نقاط کشور ادامه خواهد یافت و دمای هوا بطور نسبی تا اواسط هفته آتی افزایش می یابد، بطوری که انتظار می رود بیشینه دمای هوای تهران طی یکشنبه تا سه شنبه هفته آتی (9 شهریور 1395) به حدود 36 درجه سلسیوس برسد.

وی با توجه به پایداری جو، ابرناکی قابل توجهی را به استثناء برخی نقاط، در البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس در جنوب کشور پیش بینی نمود و گفت: تابش آفتاب مهمترین پدیده جوی در غالب نقاط کشور خواهد بود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم وزش بادهای 120روزه در شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل، گفت: انتظار نمی رود گردوخاک قابل توجهی در مناطق مذکور داشته باشیم.

به گفته این مسئول، با ملایم بودن وزش باد، سطح دریا در سواحل شمالی و جنوبی کشور نسبتاً آرام پیش بینی می شود و موج قابل توجهی وجود نخواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان هواشناسی

وظیفه اصلی سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم می باشد. تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و کلیه پدیده های جوی وجمع آوری ، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله بمنظور کمک به برنامه ریزی ، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیتهای کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آبهای زیر زمینی، آبهای سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیتهای دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و غیره از مهمترین کاربرد های هواشناسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]