اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100535763

در دومین روز هفته دولت اجرایی شد

بهره برداری واحد تولید قوطی کنسرو در چابهار

کد: 13950606100535763

http://goo.gl/bG9zHg

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگترین واحد تولید قوطی کنسرو تن ماهی شهرستان چابهار در دومین روز هفته دولت در مراسمی با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم در بخش دشتیاری این شهرستان به بهره برداری رسید.

بهره برداری واحد تولید قوطی کنسرو در چابهار

به گزارش اخباررسمی و به نقل از سازمان شیلات، احمدعلی موهبتی معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار در حاشیه این مراسم که با حضور غلامرضا مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان وبلوچستان، محمدرضا نارویی مدیرعامل آب و فاضلاب استان و شماری از مدیران چابهار برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارخانه تولید قوطی تن ماهی و کنسروجات در زمینی به مساحت پنج هزار و 240 مترمربع و زیربنای هزار و 180 متر ساخته شده است

احمدعلی موهبتی افزود: این کارخانه با سرمایه گذاری 38 میلیارد ریالی بخش خصوصی به مرحله تولید قوطی رسیده و حدود 10 میلیارد ریال سرمایه در گردش آن است البته لازم به ذکر است که برای راه اندازی این کارخانه 165 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد تا با تولید سالانه 51 میلیون قوطی، برای 25 نفر نیز اشتغالزایی شده باشد..

فرماندار چابهار بیان کرد: همچنین در دومین روز از هفته دولت یک واحد پرورش مرغ گوشتی 15 هزار قطعه ای با تولید 330 هزار تن گوشت مرغ به بهره برداری رسید ؛ این واحد تولیدی که برای هفت نفر اشتغالزایی کرده با 2 میلیارد ریال سهم آورده بخش خصوصی و هشت میلیارد ریال تسهیلات بانکی ساخته شده است.
وی راه اندازی خانه بهداشت پسابندر با 85 مترمربع زیربنا و اعتبار 900 میلیون ریال، سنگ شکن شرکت سنگ وکوه بخش خصوصی با اعتبار 30 میلیارد ریال، اصلاح و بازسازی شبکه برق روستای بریس و پسابندر و استخر ذخیره آب کرمبل نگور را از دیگر طرحهای بهره برداری شده عنوان کرد.
وی گفت: نمایندگی شیلات بندر بریس به اداره ارتقا پیدا کرد تا تمامی امور صیادان تسریع شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان شیلات ایران

بهره برداری از سواحل جنوبی دریای خرز به صورت اجاره ای - سالانه از سال 1219 شمسی ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. این نظام حقوقی در بهره برداری به مدت 80 سال تا 1299 شمسی ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاکمان هر منطقه به میل خود رودخانه ها و دریا را به اتباع روسیه اجاره می دادند. اما از سال 1215 هجری شمسی این اختیار با فرمان محمد شاه لغو شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]