اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607101434889

مراحل 4 گانه پس از مفقود شدن موبایل

کد: 13950607101434889

http://goo.gl/sYcCw0

، نیشابور , (اخبار رسمی): پس از سرقت یا گم شدن تلفن همراه چه باید کرد؟ برای این کار 4 مرحله وجود دارد.

مراحلی که پس از به سرقت رفتن گوشی باید انجام دهید

به گزارش همیاب 24، سرقت تلفن اتفاقی ناگوار خواهد بود اگر خودتان را برای چنین روزی آماده نکرده باشید. اگر از استفاده شخصی تلفن و هزینه تماس های سارقان بگذریم، سرقت اطلاعات و هویت شما هزینه جبران نشدنی در پی خواهد داشت.

پس از سرقت یا گم کردن گوشی چهار مرحله را  باید انجام بدهید:

1- به محض اینکه متوجه فقدان موبایل تان شدید، سریعا با شماره تان تماس بگیرید. اگر خوش شانس باشید، کسی آن را پیدا کرده و یا با صدای زنگ تلفن متوجه آن می شود و پاسخ  می دهد.

2- در صورتی که کسی پاسخ نداد،نوبت به حفاظت از اطلاعاتتان می رسد. برای این کار باید از قبل نرم افزارهایی نصب کرده باشید(در گزارش های قبل در رابطه با ردیابی بدون نرم افزار هم صحبت شده است)که به کمک آنها می توانید:
• آلارم مخصوصی را که هنگام گمشدن گوشی تنظیم کرده اید را فعال کنید،اگر شانس بیاورید و در نزدیکیتان باشد.آن را به سرعت پیدا خواهید کرد.
• در صورت متصل بودن به اینترنت موقعیت گوشیتان را بر روی نقش ردیابی می کنید
• می توانید بر روی گوشیتان قفل بگذارید و پسوردهایتان را تغییر بدهید
• از گوشیتان نسخه پشتیبان تهیه کنید و سریعا اطلاعات آن را پاک کنید
برخی اپراتورهای تلفن همراه هم چنین خدماتی را ارائه می کنند که از طریق ارسال دستور به سیم کارت، کلیه اطلاعات روی موبایل را پاک می کنند.

3- حال نوبت آن است که جلوی سوءاستفاده از تلفن تان را بگیرید. پس سریعا به نزدیک ترین دفتر مخابراتی مراجعه کرده و نسبت به غیر فعال کردن سیم کارت تان اقدام کنید.

4- حال نوبت به مراجعه به نیروی انتظامی و دادگاه برای اعلام سرقت یا گم شدن موبایل است. ممکن است فکر کنید در بسیاری از مواقع فایده ای نخواهد داشت. اما بسیاری از افراد گوشی موبایل شان را دوباره از این طریق یافته اند. فقط باید کمی حوصله پیگیری کارهای اداری را داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیاب 24

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده‌ترین بستر اطلاع‌رسانی انواع کالاهای دیجیتال گمشده و پیداشده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت‌ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]