اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608105095696

انتصاب درسازمان انتقال خون

کد: 13950608105095696

http://goo.gl/tpChH7

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم معارفه فرمانده بسیج انتقال خون استان تهران برگزارشد.

کار سازمان انتقال خون بسیجی وار است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ،در مراسم معارفه فرمانده بسیج انتقال خون استان تهران، حاجی بیگی فرمانده بسیج جامعه پزشکی سازمان انتقال خون به مناسبت هفته دولت یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و فعالیت های کارکنان سازمان انتقال خون را بسیجی وار خواند و گفت: کارمندان این سازمان باید نسبت به این کار علاقه قلبی داشته باشند و اهدای خون بدون چشمداشت مردم ایثارگر نیز به این کار قداست بیشتری بخشیده است.

وی با تاکید بر جذب حد اکثری توسط بسیج گفت: بسیجی باید مدافع اسلام و ولایت و حافظ آرمانهای بسیج و مدافع خون شهدا باشد و بسیج سازمان باید برای همدلی و اتحاد کارکنان تلاش کند.

سخنگوی سازمان انتقال خون همچنین در این مراسم با اشاره به رسیدن بیماران تالاسمی در کشور به سن بالای 40 سال گفت: بیشتر این موففیت به خاطر تلاش کارکنان سازمان انتقال خون و روحیه ایثارگری مردم ما است.

 حاجی بیگی با اشاره به ارسال 83 واحد خون نادر در سال 94 و نجات جان 23 بیمار گفت: سازمان راه پیشرفت و تعالی را در جامعه می پیماید و افق روشنی پیش روی ما است.

فرمانده بسیج جامعه پزشکی، بسیج را یادگار امام و محبوب در میان مردم دانست و گفت : کارهای بزرگی چون واکسیناسیون به کمک بسیج در ایران صورت گرفته است و از این حیث طبق گفته سازمان جهانی بهداشت ایران رتبه اول را از این نظر در جهان داراست.

مدیر کل انتقال خون استان تهران نیز در این مراسم گفت: جایی که کار بسیجی وار انجام می شود و تفکر بسیجی وجود دارد با تخصیص بودجه و امکانات سریعتر به شکوفایی و بالندگی می رسد.

 طباطبایی با معرفی رسول فارسی به عنوان سرپرست کانون بسیج جامعه پزشکی انتقال خون استان تهران برای او در این زمینه آرزوی موفقیت کرد.

مراسم معارفه رسول فارسی با اعطای حکمی به امضای  حاجی بیگی فرمانده بسیج جامع پزشکی سازمان انتقال خون به پایان رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

با توجه به سابقه درخشان فعالیتهای پزشکی در کشور ما به ویژه در میان کشورهای منطقه، به کارگیری روش های نوین درمانی و استفاده از علوم روز دنیا به منظور درمان بیماران، همواره مورد توجه پزشکان ایرانی قرار داشت؛ و پرواضح است که طب انتقال خون و به عبارتی نجات زندگی بیماران و مصدومین نیازمند به خون از طریق تزریق خون و فراورده های آن نیز از این قاعده مستثنی نبود. بر اساس شواهد و قرائن موجود، سابقه اولین تزریق خون در کشور ما به سالهای ابتدایی دهه 20 هجری شمسی بر میگردد. در واقع در این سالها با توجه به نوپا بودن طب انتقال خون و ناآشنا بودن اذهان عمومی با این مقوله، دریافت خون از داوطلبان برای تزریق به بیماران به سختی انجام می گرفت و راضی کردن افراد برای دادن خون عمدتا به ابتکار عمل پزشک بستگی داشت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]