اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106305763

تایلندی ها برای صنعت شیلات به قشم می آیند

کد: 13950609106305763

http://goo.gl/tstIBn

، تهران , (اخبار رسمی): تیم 23 نفره صنعت شیلات تایلند با سفر به منطقه آزاد قشم از ظرفیت های حوزه شیلات جزایر قشم، هنگام و هرمز بازدید و علاقه مندی خود را برای سرمایه گذاری در این منطقه اعلام کردند

تایلندی ها برای صنعت شیلات به قشم می آیند

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی شیلات، در این بازدیدها نحوه سرمایه گذاری در این جزیره براساس قوانین و مقررات ویژه مناطق آزاد برای سرمایه گذاران تایلندی تشریح شده است.

موضوعاتی همچون نحوه انتقال پول، مسائل مرتبط با بیمه، بانک و مزیت های سرمایه گذاری در قشم از دیگر موضوعاتی بود که برای تیم شیلاتی تایلند تبیین شد.

تیم شیلات تایلند به اتفاق رایزن سفارت این کشور در تهران، شب گذشته به همراه سید پرویز محبی مدیرکل شیلات و مسعود بارانی معاون صید بنادر ماهیگیری هرمزگان برای بازدید از طرح های شیلاتی این منطقه، وارد جزیره قشم شدند.

مزرعه پرورش میگو جزیره هنگام و قشم مربوط به شرکت طلال قشم، پرورش بچه ماهی شرکت درنا مهر قشم، شرکت فرآوری ماهی تولید کننده پودر ماهی، سایت صیادی روستای رمچاه و چند طرح دیگر حوزه شیلاتی قشم در این سفر مورد بازدید و ارزیابی تیم کشور تایلند قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، فعالان صنعت شیلات کشور تایلند قبل از سفر به منطقه آزاد قشم، مذاکرات اولیه خود را با مسئولان سازمان شیلات کشور در تهران انجام داده بودند.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران یکی از مهمترین حوزه های شیلات کشور محسوب می شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان شیلات ایران

بهره برداری از سواحل جنوبی دریای خرز به صورت اجاره ای - سالانه از سال 1219 شمسی ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. این نظام حقوقی در بهره برداری به مدت 80 سال تا 1299 شمسی ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاکمان هر منطقه به میل خود رودخانه ها و دریا را به اتباع روسیه اجاره می دادند. اما از سال 1215 هجری شمسی این اختیار با فرمان محمد شاه لغو شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]