درمنطقه 4 شهرداری اجرا می شود

طرح ازدواج آسان در محلات شمال شرق تهران

کد: 13950609106316015

http://goo.gl/DS2tKf

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 شهرداری تهران از اجرای طرح «مطلع عشق» و ترویج و تسهیل در امر ازدواج آسان در این منطقه خبر داد.

طرح ازدواج آسان در محلات شمال شرق تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سیدابوذر حسینی در این خصوص گفت: طرح مطلع عشق با هدف ازدواج آسان برای جوانان در منطقه 4 با استفاده از پتانسیل نواحی 9 گانه و سرای محلات 20 گانه در حال انجام است.

وی افزود: در این طرح که توسط کارشناسان، خانواده های نیازمند را در سطح منطقه و نواحی شناسایی کرده و پس از شناسایی جهت آماده سازی جهیزیه برای دختران در شرف ازدواج اقدامات لازم انجام می گیرد.

حسینی در ادامه گفت: در این راستا جلسات متعددی با خیرین سطح منطقه برگزار شده و خیرین آمادگی خود را جهت تامین و تحویل جهیزیه نیازمندان به صورت کالا اعلام کرده اند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 شهرداری تهران هدف از اجرای این طرح را تشویق و ترغیب جوانان دختر و پسر به امر ازدواج ، جلوگیری از فساد و ایجاد انگیزه و هدف مثبت برای جوانان در جهت یک امر خداپسندانه و کمک هر چند ناچیز به بی سرپرستان و خانواده های بی بضاعت دانست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه