اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108265990

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبرداد

واگذاری 200 خط اتوبوسرانی به بخش خصوصی

کد: 13950610108265990

http://goo.gl/0zLpEj

، تهران , (اخبار رسمی): به فکر نوسازی شبکه اتوبوسرانی هستیم و با توجه به این که طی سال های اخیر حتی یک دستگاه اتوبوس دولتی نیز دریافت نکرده ایم، کمک دولت محترم بسیار مهم و مؤثر است.

واگذاری 200 خط اتوبوسرانی به بخش خصوصی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران ، مازیار حسینی با اشاره به این که ایجاد سامانه اتوبوس های تندرو یا همان بی آر تی با 10 خط، یک تحول بزرگ بود که حجم جا به جایی مسافر در ناوگان اتوبوسرانی را متحول نمود، اظهار کرد: به فکر نوسازی شبکه اتوبوسرانی هستیم و با توجه به این که طی سال های اخیر حتی یک دستگاه اتوبوس دولتی نیز دریافت نکرده ایم، کمک دولت محترم بسیار مهم و مؤثر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ، با بیان این که البته معطل نمانده ایم و در حال حاضر با تأکید شهردار محترم تهران برای ورود 3 هزار دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل شهری در حال مذاکره هستیم، تصریح کرد: تهران با 9 میلیون جمعیت، تنها 4 هزار دستگاه اتوبوس سالم دارد که اگر 3 هزار دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی شود، این حوزه متحول خواهد شد.

وی در پایان با تأکید بر این که تا کنون بالغ بر 200 خط اتوبوسرانی تهران به بخش خصوصی واگذار شده و به دنبال واگذاری بقیه خطوط نیز هستیم، خاطرنشان کرد: از این 3 هزار دستگاه اتوبوس، 500 دستگاه اتوبوس جدید تا آخر مهر وارد ناوگان می شوند و اگر بتوانیم 7 هزار دستگاه اتوبوس سالم داشته باشیم، شرایط اتوبوسرانی تهران به وضعیت مطلوب نزدیک می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران

حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، بالاترین مرجع در شهرداری تهران است که مسئولیت سیاست گذاری، هماهنگی، برنامه­‌ریزی و کنترل عملکرد حمل و نقل و ترافیک شهر تهران را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه