اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108335978

درمناطق 22گانه تهران برگزار می شود

جشنواره نمایش برترین های هنرهای ورزشی

کد: 13950610108335978

http://goo.gl/KcINPU

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره نمایش برترین های هنرهای ورزشی مناطق 22گانه تهران همزمان با برگزاری مراسم افتتاح فعالیتهای ورزشی منطقه 21، در این منطقه برگزار شد.

جشنواره نمایش برترین های هنرهای ورزشی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، آیین افتتاح فعالیت های ورزشی منطقه 21، با حضور هاشمی مشاور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری، رضایی رییس این سازمان، عسگری معاون ورزش آقایان، میرزایی معاون ورزش بانوان، بافرانی شهردار و بیابانی رییس تربیت‌بدنی و شمس‌آبادی مسوول ورزش آقایان منطقه 21، علما و روحانیون، ائمه جماعات و برخی مدیران و کارشناسان ورزشی برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در ابتدای این مراسم تیم های ورزشی محلات منطقه 21 از مقابل میهمانان رژه رفتند تا ضمن معرفی رشته های مختلف ورزشی، آمادگی خود را برای حضور در رقابت های محلات مناطق 22گانه تهران اعلام کنند.
مشعل آغاز رقابت های محلات منطقه 21 نیز به دست رییس سازمان ورزش شهرداری و شهردار منطقه 21 در جمع پر شور ساکنان این منطقه روشن شد.
در ادامه آیین افتتاح فعالیت های ورزشی منطقه 21، جشنواره نمایش برترین‌های هنرهای ورزشی مناطق 22گانه تهران مورد بازدید قرار گرفت.
رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در این مراسم گفت: اجرای همزمان دو برنامه ورزشی در منطقه 21 باعث جذب شهروندان این منطقه  به ورزش دشه است.
رضایی ادامه داد: جشنواره نمایش برترین‌های هنرهای ورزشی با هدف کشف استعداد جوانان و نیز ترغیب قشر جوان  به حضور در عرصه ورزش برگزار شده است، که جای تقدیر دارد.
وی در موردآیین افتتاح فعالیت های ورزشی منطقه 21 نیز اظهار کرد: بیش از 42 رشته ورزشی در پایتخت در قالب فعالیت های رقابتی، جشنواره و همایش های ورزشی به شهروندان  در دو بخش بانوان و آقایان ارایه می شود.
ما امیدداریم با اجرای برنامه های ورزشی در کنار توسعه زیرساخت فرهنگ ورزش کردن در خانواده نهادینه شود.

آیین افتتاح فعالیت های ورزشی منطقه 21 روز نهم شهریور ماه در محل بوستان نرگس انجام شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان ورزش شهرداری تهران

سازمان ورزش شهرداری تهران به دلیل گستردگی و حجم بالای فعالیت های ورزشی در شهرداری تهران در سال 1389 و با ادغام اداره کل تربیت بدنی شهرداری تهران و شرکت فرهنگی ورزشی شهر شکل گرفت تا بتواند یکپارچگی و وحدت رویه در ارائه خدمات ورزشی تفریحی را در شهر ایجاد کرده و سبب افزایش کارآیی و اثر بخشی سازمانی شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه