اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123495978

در بین محلات مناطق 22گانه صورت گرفت

قهرمانی منطقه 21 در مسابقات فوتبال چمن

کد: 13950623123495978

http://goo.gl/m1j4nk

، تهران , (اخبار رسمی): معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 شهرداری تهران از قهرمانی این منطقه در مسابقات فوتبال چمن مصنوعی محلات مناطق 22گانه که به میزبانی این منطقه انجام شد ، خبر داد .

قهرمانی منطقه 21 در مسابقات فوتبال چمن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اسفندیار آزاده عروه ضمن بیان این خبر گفت: جدول مسابقات فوتبال چمن مصنوعی محلات مناطق 22گانه شهرداری تهران در 4 پهنه شمالی، غربی، جنوب غربی و جنوب شرقی پایتخت تنظیم شده بود که تیم های برتر صعود کرده (8 تیم) به تفکیک از هر پهنه دو تیم، به مرحله یک هشتم نهایی که به میزبانی منطقه 21 برگزار شده با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات ، تیم منطقه 21 با پیروزی مقابل تیم منطقه 18 به مرحله نیمه نهایی راه یافت و در این مرحله نیز با مغلوب ساختن تیم منطقه 12 ؛ توانست به مرحله فینال راه یابد . در مرحله نهایی نیز با غلبه بر تیم منطقه 16 توانست عنوان قهرمانی سری مسابقات فوتبال چمن مصنوعی مناطق 22گانه شهرداری تهران را از آن خود کند .

آزاده در پایان تصریح کرد: پس از منطقه 21 که مقام قهرمانی مسابقات فوتبال چمن مصنوعی در بین محلات مناطق 22گانه شهرداری تهران را به دست آورد ؛ به ترتیب مناطق 16 و 11 مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند .

وی افزود: مسابقات فوتبال چمن مصنوعی محلات مناطق 22گانه طی دو روز متوالی در زمین چمن مصنوعی پایگاه یکم شکاری مهرآباد به میزبانی شهرداری منطقه 21 برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان ورزش شهرداری تهران

سازمان ورزش شهرداری تهران به دلیل گستردگی و حجم بالای فعالیت های ورزشی در شهرداری تهران در سال 1389 و با ادغام اداره کل تربیت بدنی شهرداری تهران و شرکت فرهنگی ورزشی شهر شکل گرفت تا بتواند یکپارچگی و وحدت رویه در ارائه خدمات ورزشی تفریحی را در شهر ایجاد کرده و سبب افزایش کارآیی و اثر بخشی سازمانی شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش