اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124195978

در سطح محلات شهرتهران انجام می شود

برگزاری مسابقات در 42 رشته ورزشی

کد: 13950623124195978

http://goo.gl/XftjT3

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری مسابقات در 42 رشته ورزشی در سطح محلات در طول سال خبر داد

برگزاری مسابقات در 42 رشته ورزشی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد رضایی  گفت: در مسابقات برگزار شده در سطح محلات یک میلیون و 200 هزار نَفَر جوان و نوجوان در 42 رشته ورزشی در طول سال شرکت می کنند.
وی با اعلام اینکه این رقابت ها، همگانی است، افزود: این رقابت ها با هدف ترویج فرهنگ ورزش در میان شهروندان به صورت همگانی برگزار می شود.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات گفت: این دوره مسابقات از ابتدای سال در قالب لیگ محلی، المپیک محلی و قهرمان محله آغاز و تا پایان سال ادامه دارد که اختتامیه این مسابقات در ورزشگاه آزادی در پایان سال برگزار می شود.
رضایی همچنین در ادامه با تاکید بر اینکه که 50 درصد ظرفیت حضور در رقابت ها در اختیار بانوان است، افزود: در سازمان ورزش شهرداری تهران نگاه برابری برای برخورداری از إمکانات ورزشی موجود وجود دارد از این رو نیمی از مجموعه ها در اختیار بانوان است.
وی اظهار کرد: این نگاه برابر در بودجه ورزشی ،رقابت ها و مسابقات و هم چنین تجهیزات ورزشی نیز وجود دارد و در واقع علاوه بر 76 مجموعه خاص بانوان، 320 مجموعه دیگر نیز به صورت یک روز در میان در اختیار بانوان قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان ورزش شهرداری تهران

سازمان ورزش شهرداری تهران به دلیل گستردگی و حجم بالای فعالیت های ورزشی در شهرداری تهران در سال 1389 و با ادغام اداره کل تربیت بدنی شهرداری تهران و شرکت فرهنگی ورزشی شهر شکل گرفت تا بتواند یکپارچگی و وحدت رویه در ارائه خدمات ورزشی تفریحی را در شهر ایجاد کرده و سبب افزایش کارآیی و اثر بخشی سازمانی شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش