اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112845978

در آیین افتتاح سومین دوره فعالیت های ورزشی مطرح شد

یکصد پروژه ورزشی به زودی آماده می شوند

کد: 13950614112845978

http://goo.gl/Oee3w5

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در آیین افتتاح سومین دوره فعالیت های ورزشی محلات منطقه 11 ازآماده شدن یکصد پروژه ورزشی در آینده نزدیک خبر داد.

یکصد پروژه ورزشی به زودی آماده می شوند

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سومین دوره فعالیت های ورزشی محلات مرکزی شهر تهران با ورود منطقه 11به مرحله مسابقات فرا منطقه ای؛ با حضور قهرمان کشتی المپیک و جمعی از مدیران شهری ، ورزشکاران و شهروندان از سوی اداره تربیت بدنی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 شب گذشته در بوستان رازی آغاز شد.

محمد رضایی رییس سازمان ورزش شهرداری تهران در آیین افتتاحیه سومین دوره فعالیت های ورزشی در محله های مرکزی شهر تهران با اشاره به این که یکصد پروژه به زودی به مجموعه های ورزشی شهر تهران اضافه خواهد شد؛ گفت: 2200 بوستان در شهر تهران وجود دارد که تمام آن ها با رویکرد مبلمان ورزشی و با نگاه آینده نگری برای ترویج ورزش همگانی تجهیز شده اند .

به گفته رییس سازمان ورزش شهرداری تهران ؛ مدیریت شهری طی سال های اخیر اقدامات بسیاری با هدف ارتقای سلامت عموم شهروندان بر اساس گسترش فرهنگ ورزش انجام داده است که از جمله آن ها می توان به 320 مجموعه فعال ورزشی ورزشی ، 560 زمین چمن ، 76 مجموعه خاص بانوان ، 4 مجموعه ویژه جانبازان و معلولین و 2 استادیوم 15هزار نفری اشاره کرد.

رضایی توجه به نشاط، سرگرمی و تفریح شهروندان را برای مدیریت شهری حائز اهمیت خواند و ابراز امیدواری کرد که با توسعه فضاهای ورزشی و با رویکرد شهرداری تهران با تلاش شبانه روزی ؛فضاهای موجود تبدیل به مکان های مناسبی برای فعالیت های بدنی تمام اعضای خانواده قرار گیرد .

وی با اعلام آغاز مسابقات محلی ،جشنواره ها و فعالیت های ورزشی در محله های مرکزی پایتخت ؛برگزاری چنین برنامه هایی را برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان بسیار مناسب دانست.

سومین دوره فعالیت های ورزشی محلات مرکزی شهر تهران شب گذشته با روشن کردن مشعل ، تقدیر از حسن رحیمی قهرمان کشتی المپیک و دیگر قهرمانان ورزشی ،تقدیر از خانواده شهید ، رژه ورزشکاران محلات منطقه 11 ، اجرای نمایش های آکروژیم ،حرکات نمایشی ، آتش بازی و برنامه های تفریحی و سرگرم کننده برای خانواده ها به پایان رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان ورزش شهرداری تهران

سازمان ورزش شهرداری تهران به دلیل گستردگی و حجم بالای فعالیت های ورزشی در شهرداری تهران در سال 1389 و با ادغام اداره کل تربیت بدنی شهرداری تهران و شرکت فرهنگی ورزشی شهر شکل گرفت تا بتواند یکپارچگی و وحدت رویه در ارائه خدمات ورزشی تفریحی را در شهر ایجاد کرده و سبب افزایش کارآیی و اثر بخشی سازمانی شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه