اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108850042

در جریان بازدید از شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها) انجام شد

بررسی برنامه توسعه بالگردی در پنها

کد: 13950610108850042

http://goo.gl/6L8wL0

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه جمعی از معاونان، مدیران و کارشناسان ایدرو به منظور بازدید از توانمندی‌ها، زیرساخت‌ها و دستاوردهای شرکت "پنها "در این شرکت حضور یافتند.

بررسی برنامه توسعه بالگردی در پنها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو) در این برنامه از امکانات و تجهیزات سایت شماره 1 و 2 ، موزه و تولیدات و خدمات فنی و صنعتی به همراه دستاوردهای فنی این شرکت در حوزه تعمیر، نوسازی و تولید انواع بالگردها بازدید بعمل آمد.
بنا به این خبر طی جلسه‌ای  با حضور مسئولان سازمان گسترش و شرکت" پنها" درخصوص نقشه راه برنامه توسعه صنعت بالگردی در حوزه غیرنظامی(Civil) که تدوین آن مورد تاکید  حجه الاسلام و المسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز قرار گرفته است، بحث و تبادل نظر صورت گرفت. در این جلسه مباحثی درخصوص مطالعه بازار بالگردهای غیرنظامی در سطح دنیا، منطقه و کشور ایران، استراتژی‌های چگونگی حضور و پاسخگویی به تقاضای موجود در منطقه و ایران و مدل همکاری ایدرو، پنها، شرکای صاحب نام خارجی و تامین کنندگان داخلی مطرح شد و مقرر گردید جزییات کار از طریق کارگروه مشترک پیگیری گردد.
شایان ذکر است شرکت "پنها " با برخورداری از توان فنی و مهندسی، تجهیزات و زیرساخت‌های مهم، بزرگترین مرکز تعمیرات و نوسازی ناوگان بالگردهای کشور و خاورمیانه است.    

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) یک سازمان توسعه‌ای بوده که به منظور گسترش و نوسازی صنایع کشور از راه بررسی های علمی و صنعتی و تهیه و تربیت کادر مدیریت و تاسیس شرکتهای صنعتی، معدنی و خدماتی و یا مشارکت در آنها و کمک و راهنمایی‌های فنی به واحدهای صنعتی و معدنی در سال 1346 تشکیل شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار