اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610109025386

مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران برگزار می کند

پذیرش دانشجو در پنج رشته بیمه‌ای

کد: 13950610109025386

http://goo.gl/fR6Y7K

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران وابسته به شرکت سهامی بیمه ایران، برای سال تحصیلی 1396-1395 در پنج رشته بیمه‌ای دانشجو می‌پذیرد.

دانشجوی بیمه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، این پنج رشته عبارت‌اند از "کاردانی حرفه‌ای امور بیمه"؛ "کاردانی حرفه‌ای حسابداری در شرکت‌های بیمه"؛ "کاردانی حرفه‌ای حسابداری- حسابداری دولتی"؛ "کاردانی حرفه‌ای حسابداری – حسابداری مالی"و "کاردانی حرفه‌ای مدیریت کسب و کار". پذیرش دانشجو در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور بیمه و کاردانی حرفه‌ای حسابداری در شرکت‌های بیمه برای مهر 95 و در سه رشته دیگر برای بهمن امسال خواهد بود.

این گزارش می‌افزاید: داوطلبان پذیرش در این رشته‌ها می‌توانند به "دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی" که هفتم شهریور از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد، مراجعه و در جدول شماره 4 این دفترچه سایر اطلاعات و مشخصات هریک از رشته‌های بیمه‌ای را دریافت کنند.

بنا بر اطلاع سازمان سنجش آمورش کشور، پذیرش در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی-کاربردی که از روز یکشنبه، 7 شهریور 95 آغاز شده است، تا روز 13 شهریورماه ادامه خواهد داشت و منحصرا به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت WWW.Sanjesh.org انجام می شود.

مرکز آموزش علمی-کاربردی بیمه ایران، تنها مرکز تخصصی آموزش بیمه در کشور است که از سال 1389 بر اساس مجوز شماره 189404/22/2 مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دارای مجوز پذیرش دانشجو بوده است.

این مرکز طی 5 سال گذشته با جذب استادان و خبرگان حوزه بیمه، 28 دوره کارشناسی و کاردانی بیمه‌ای را برگزار کرده است. با توجه به نیاز روزافزون صنعت بیمه کشور به نیروهای متخصص، از مجموع 1534 دانش‌آموخته این مرکز، هم‌اکنون بسیاری از آنها در مراکز و شرکت‌های بیمه‌ای اشتغال به کار دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ایران

پانزدهم آبان‌ماه سال 1314 ، در چنین‌روزی، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تأسیس شد و آغاز به کارکرد. آغاز فعالیت بیمه ایران (14 آبان 1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد. بیمه ایران از آذرماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز نمود و ظرف یک سال در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، همدان، اهواز و بوشهر نمایندگی تأسیس کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه