اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177685386

در آیین گرامیداشت هشتاد و یکمین سالروز تاسیس بیمه ایران

حنجره « سالار عقیلی » بیمه شد

کد: 13950816177685386

https://goo.gl/82e4sH

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه ایران حنجره سالار عقیلی خواننده پرآوازه کشورمان را بیمه کرد.

حنجره « سالار عقیلی » بیمه شد

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در آیین گرامیداشت هشتاد و یکمین سالروز تاسیس شرکت سهامی بیمه ایران که طی مراسمی ویژه با حضور سالار عقیلی در باشگاه ایران زمین این شرکت برگزار شد ، بیمه نامه حنجره این خواننده جوان که جزو مفاخر موسیقی ایران است ، به وی اهدا شد .

بنا به این گزارش ، محسن پورکیانی مدیر عامل بیمه ایران در مراسم اهدای بیمه نامه حنجره سالار عقیلی این اقدام بیمه ایران را در راستای حمایت از هنر موسیقی اصیل ایرانی و بزرگداشت مقام شامخ هنرمندان کشور دانست .

این گزارش حاکی است : در ادامه ارائه طرح های نوین بیمه ای از سوی بیمه ایران ، نخستین بار در کشور است که حنجره یکی از مفاخر موسیقی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه ایران

پانزدهم آبان‌ماه سال 1314 ، در چنین‌روزی، شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی و دولتی تأسیس شد و آغاز به کارکرد. آغاز فعالیت بیمه ایران (14 آبان 1314) را به تعبیری می توان ملی شدن صنعت بیمه تلقی کرد. بیمه ایران از آذرماه 1314 صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز نمود و ظرف یک سال در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، همدان، اهواز و بوشهر نمایندگی تأسیس کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه